וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו קווי רכבת ב"הפגנת המיליון", המוחים זועמים

הנהלת הרכבת הודיעה כי תשבית את קווי הרכבת מירושלים ומבאר שבע לתל אביב ביום שבת - היום בו אמורה להתקיים "הפגנת המיליון" - בשל עבודות תחזוקה שתוכננו זמן רב מראש

הפרעות ל"הפגנת המיליון"? הנהלת הרכבת הודיעה היום (רביעי) כי תשבית את קווי הרכבת מירושלים לתל אביב ומבאר שבע לתל אביב לשני הכיוונים לסוף השבוע הקרוב לטובת עבודות תחזוקה. ההחלטה עלולה לפגוע בהגעתם של משתתפים רבים ל"הפגנת המיליון" נגד יוקר המחיה שתוכננה ליום שבת הקרוב, וכבר עוררה את זעמם של ארגוני המחאה.

עוד על "הפגנת המיליון"
מארגני המחאה מנמיכים ציפיות: "לא מצפים למיליון"
על רקע הפילוג הפנימי, כמה יגיעו ל"צעדת המיליון"?
צפו: פעילי המחאה השתלטו על בניין נטוש בתל אביב

הפגנת הענק במחאה על מצוקת הדיור ויוקר המחיה בתל אביב, אוגוסט 2011. נמרוד סונדרס
ההמונים יגיעו בלי רכבת? הפגנת הענק בתל אביב, החודש/נמרוד סונדרס

מהתאחדות הסטודנטים נמסר בתגובה להודעת הרכבת כי היא מתכוונת להסיט כעת חלק מגל המחאה כלפי רכבת ישראל והנהלתה ובמקביל, תקים מערך הסעות חלופי על ידי אוטובוסים מנקודות יציאה שונות מכל רחבי הארץ.

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, אמר כי "במקום לשרת את הציבור פועלת הרכבת בניגוד לרצונו ומנסה למנוע את השתתפותו במחאה. בשבועות האחרונים התאחדות הסטודנטים ממילא מחליפה את הממשלה במספר תחומים: כבר מצאנו לכמה חסרי דיור קורת גג זמנית לשהות בה, סיפקנו מזון לאלפי רעבים בערי האוהלים בכל הארץ וכעת גם נחליף את הממשלה בתחום התחבורה. פנינו ללשכת השר אך טרם חזרו אלינו. השר כץ היה במאהל הסטודנטים ברוטשילד והודיע שהוא תומך במחאה ואני מצפה ממנו לפעול מידית בעניין. בכל מקרה אני סומך על הציבור שיגיע למפגן הדמוקרטיה הגדול ביותר שהיה בארץ".

מהתאחדות הסטודנטים נמסר עוד כי היא תפעיל מערך הסעות מכל רחבי הארץ בעלות של 10 שקלים לשני הכיוונים.

מהנהלת הרכבת נמסר בתגובה כי "רכבת ישראל מתכננת מבצעים כאלה חודשים רבים מראש. לגבי המבצע הספציפי הזה, ביקשנו אישור ממשרד התחבורה עוד בתחילת יולי. חשוב להבין שאין ביקוש לרכבת מבאר שבע וירושלים לאנשים שרוצים להשתתף בהפגנה כיוון שהשבת יוצאת מאוחר ואם הם יקחו רכבת הם יגיעו אחרי 10 לתל אביב. העומס הכי גדול של אנשים הגיע בפעמים האחרונות מבנימינה, נתניה, בית יהושע והרצליה ואת כל התחנות האלה אנחנו מתגברים בשתי רכבות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully