וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר נער בן 16 שטבע בים מול חופי נתניה

אריאל נוי

29.7.2011 / 21:38

חבריו של הנער סיפרו כי הם שטו בקיאק כשלפתע חברם נפל למים. מסוק וסירות שיטור ימי מחפשים אחריו. אימו של הנער הגיעה למקום, התעלפה ונזקקה לטיפול רפואי

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו)

נער בן 16 ככל הנראה טבע הערב (שישי) כאשר הוא ושניים מחבריו שטו בקיאק ליד חוף פולג בנתניה. על פי חבריו, הנער נפל מהסירה ונעלם. מסוק וצוותי שיטור ימי מחפשים אחריו בשעה זו. אימו של הנער הגיעה למקום, התעלפה וקיבלה טיפול רפואי.

סגן מפקד תחנת נתניה, ניצב פרץ רצון, סיפר כי "לא ידוע לנו כרגע פרטים על המקרה, רק ידוע שהוא נכנס עם החברים שלו עם קיאק לים ולדבריהם נפל למים. אנחנו מחפשים אחריו בכוחות מתוגברים באוויר וביבשה".

חיפושים אחר נער שטבע בים בסמוך לחוף פולג בנתניה. שלומי גבאי
אימו של הנער הגיעה למקום, התעלפה וקיבלה טיפול רפואי. כוחות משטרה והצלה בחוף הים בנתניה, הערב/שלומי גבאי

לפני חודש צעיר טבע צעיר בן 23 מול חוף אכדיה בהרצליה. חברו, אף הוא בן 23, שנמשה מהמים במצב קל, פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

חודשיים לפני כן, טבע מרק חיימוביץ' בן ה-11 מחיפה מול חוף הכרמל. חיימוביץ' ושלושת חבריו שחו בים כאשר הופתעו על ידי גל גדול שסחף אותם ללב ים. לדברי השלושה, הם חזו בחיימוביץ' נסחף למעמקים, אך לא הצליחו לסייע לו משום שניסו להציל את עצמם. שני גולשים שהיו במקום עזרו לשניים מהילדים להיחלץ ומשו אותם מהמים על גבי גלשנים. הילד השלישי הצליח לצאת מהמים בכוחות עצמו.

עוד באותו נושא:
צעיר נפצע קשה וחברו נעדר לאחר שטבעו בחוף בנתניה
נער נעלם בחוף הכרמל: "הגל סחף אותו ללב ים"
צעיר בן 23 טבע למוות סמוך לחוף פלמחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully