וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיוכים ושמחה בקריית שמונה: הספרייה נפתחה מחדש

קובי דוד

20.7.2011 / 11:22

ילדי העיר הצפונית גדשו את הספרייה שנותרה מיותמת למשך מספר שבועות. הספרן שמח לשוב למקום העבודה: "עיר בלי תרבות זה עיר שאין לה חיים". ההורים: "סוף סוף נעשה הצדק"

אחרי מספר שבועות מייגעים, פתחו הבוקר (רביעי) הספרייה העירונית והיכל התרבות בקריית שמונה את שעריהם. זאת לאחר שאתמול הכריע בית המשפט המחוזי בנצרת בסכסוך שמנע את פתיחת מוסדות התרבות. השופט האשם חטיב קבע כי למפרק הזמני שמונה מטעם בית המשפט, עו"ד אודי רז, סמכות לניהול המתנ"ס ולקביעת מדיניות בנוגע לכוח אדם. לאחר שהממשלה החליטה לכסות את החובות שהצטברו למוסדות, התגלעה מחלוקת סביב שאלת המינויים לתפקידי ניהול המוסדות.

הספרן אברהם לב הגיע נרגש ושמח ליום עבודה חדש במקום שאליו התגעגע מאוד. לדבריו, "זה היה מרגש לפתוח את הספרייה מחדש. אין ספק שעיר בלי תרבות זה עיר שאין לה חיים. על אחת כמה וכמה כשמדובר בחופשת הקיץ בה רוב ילדי העיר משועממים".

גם ההורים הגיעו עם ילדיהם לפתיחה המחודשת. "אני חושבת שסוף סוף נעשה צדק איתנו". סיפרה תושבת העיר, מזל שלו. "הבן שלי מאוד התרגש לדעת שהוא יוכל להגיע לספרייה והשערים יהיו פתוחים. זה היה מאוד עצוב לראות שהספרייה סגורה למשך שלושה שבועות כשלא היה לנו לאן ללכת".

בני נוער נוספים שהגיעו לספרייה הוסיפו: "אנחנו חשים ששינוי גדול עובר על העיר שלנו. הספרייה נפתחה וגם היכל התרבות. אנחנו על המפה ונישאר על מפת מדינת ישראל". ראש העירייה, הרב ניסים מלכה סיכם: "פעלנו בנמרצות כדי להבטיח שהספרייה תיפתח לעד. הרעיון הוא שלא להגיע למשבר נוסף, אנחנו נמשיך להילחם על התרבות בעיר".

המאבק התרבותי בקריית שמונה - הכותרות האחרונות:

אושר: מיליונים יוקצו להצלת התרבות בקריית שמונה
דווקא בשבוע הספר: הספרייה בקריית שמונה נסגרה
הנוער נרתם למאבק בסגירת המתנ"סים בקריית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully