וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים ליד הפיצוץ בנתניה נדהמו: רכביהם נקנסו

18.6.2011 / 17:45

תושבי רחוב אוסישקין בנתניה, בו אירע פיצוץ הגז, נדהמו לגלות שהמשטרה קנסה אותם על חניית רכביהם בקרבת מקום הפיצוץ. אלי דבוש, שנפגע בפיצוץ ונקנס: "המשטרה לא תרקוד על דמי"

בעלי כלי רכב שהגיעו לרכביהם אתמול בבוקר (שישי) ברחוב אוסישקין בנתניה - 150 מטרים ממוקד פיצוץ בלון הגז בעיר בליל חמישי בו נהרגו ארבעה בני אדם ונפצעו עשרות נוספים - הופתעו לגלות שהמשטרה קנסה את רכבם. זאת, בגין חנייה שמפריעה לנתיב התנועה.

עוד בנושא פיצוץ בלון הגז בנתניה:
הפצועים משחזרים: "הקירות נפלו, אנשים עפו באוויר"
רגע פיצוץ בלון הגז בנתניה בתיעוד וידיאו
4 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ בלון גז בנתניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדו"ח שמצא דבוש ברכבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשל אירוע פיצוץ בלון הגז, שהוכרז אף כאירוע רב נפגעים, נסגר אמש מתחם רחוב אוסישקין לתנועה. במהלך הפיצוץ, ספגו רכבים רבים באזור פגיעות רסיסים והדף, וחלק גדול מבעלי הרכבים נפצע אף הוא. אלי דבוש, אחד מבעלי הרכבים, נפצע ברגלו מרסיסי זכוכית, הועף מעוצמת ההדף של הפיצוץ אל רכבו, שהתמלא בכתמי דם. למחרת בבוקר, דבוש גילה על חלון מכוניתו קנס של המשטרה בסך 250 שקלים, שניתן בשעה 09:00 בבוקר.

"לא נתנו לי להוציא את הרכב מהמתחם בלילה", אמר דבוש לוואלה! חדשות, "ואני רותח מכעס. אני עדיין זוכר את המראות מהלילה של גופות ההרוגים מכוסות בברזנטים ליד רכבי ובבוקר אני מגלה שקיבלתי קנס! על הדם שלי אף אחד לא ירקוד – גם לא המשטרה". דבוש ואחרים פנו לחפ"ק העירוני בזעם כשהקנסות בידם וביקשו את התערבותה של העירייה בנושא. נציגי העירייה הבטיחו לטפל בפנייתם.

לפניות לכתב:
bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully