וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצועים משחזרים: "הקירות נפלו, אנשים עפו באוויר"

אריאל נוי

18.6.2011 / 1:21

ארבעה מהפצועים בפיצוץ בנתניה עדיין מאושפזים בבית החולים, כולם במצב קל. אחד מהם סיפר: "היו זכוכיות בכל מקום, חשבתי ששני הוריי נהרגו"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד)

פחות מיממה אחרי פיצוץ בלון הגז בנתניה, משחזרים הפצועים המעטים שעדיין מאושפזים בבתי החולים את רגעי האסון. "בזמן הפיצוץ זה היה ממש כמו פיצוץ אטומי. זה זרק אותנו, זה היה נורא", סיפרה אמש (שישי) יהודית פרנק, אחת הפצועים. פרנק אמרה כי "הכל נפל והכל נשבר - כל הזכוכיות והחלונות. הקירות נפלו. זה זרק את האנשים כמו נייר".

בפיצוץ נהרגו ארבעה בני אדם: מוחמד אבו עטא, בן 30 מכפר קרע, שעבד באחת המסעדות הסמוכות לבניין - ושלוש הרוגות נוספות: סטייסי ברוק ורבקה מסיהיד, בנות 17, ורבקה דוראי בת 18 - כולן תושבות נתניה.

"זה היה פיצוץ אדיר, כל אחד חשב שזה קרה ליד הבית שלו", סיפר דניאל חג'ג', גם הוא מנפצעי הפיצוץ. הוא אמר שהוריו ישנו בחדרם, ולא הגיבו לצעקותיו ולקריאותיו. "חשבנו שהם נהרגו. הם היו מכוסים כולם בזכוכיות", נזכר חג'ג'. הוא סיפר כי הוא היה האחרון שיצא את הדירה, וכי בדרכו להיבדק בבית החולים איבד את הכרתו. כעת הוא מאושפז במחלקה הקרדיולוגית בבית החולים.

בסך הכל, כ-80 בני אדם נפגעו בפיצוץ, מתוכם ארבעה נפצעו פצעים בינוניים. כעת נותרו מאושפזים בבתי החולים ארבעה פצועים בלבד, כולם במצב קל. בבית החולים לניאדו בנתניה טופלו 70 מנפגעי הפיצוץ, וכעת נותרו בו שלושה מאושפזים במצב קל. בבית החולים הלל יפה בחדרה טופלו 16 מנפגעי האירוע, וכעת נותר בו מאושפז אחד, שנפצע פצעים קלים.

עוד על פיצוץ בלון הגז בנתניה:
רגע פיצוץ בלון הגז בנתניה בתיעוד וידאו
מומחים: "הפיצוץ בנתניה - תוצאה של חבלה מכוונת"
הפיצוץ בנתניה: הוארך מעצר הטכנאי וגנב המתכות

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully