וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הסדר טיעון למזל בר-אושר, רוצחת שכנתה ההרה

רמי שני

10.6.2011 / 0:02

על פי ההסדר המסתמן בין הפרקליטות לסניגוריה הציבורית, תואשם בר-אושר ברצח באחריות מופחתת ובהפסקת הריון בלבד. במשפחתה של הנרצחת טלי עטר מזועזעים: "היא רצחה אותה בכוונה תחילה"

בין הפרקליטות והסניגוריה הציבורית מסתמן הסדר טיעון למזל בר-אושר, הנאשמת ברצח שכנתה ההרה בשנה שעברה, טלי עטר. לפי ההסדר המתגבש, תואשם בר-אושר ברצח באחריות מופחתת, וכן בהפסקת הריון. משמעות העסקה, אם תתקבל, היא שבר-אושר לא תואשם בהריגת תינוקה של עטר, שיולד בחודש השמיני להריון ומת כעבור מספר ימים. על פי ההסכם המסתמן, תרצה בר-אושר 25 שנות מאסר.

עוד על מותה של טלי עטר:
אישום: רצחה את טלי עטר והרגה את תינוקה
לפני הקבורה, התינוק המת עבר ברית מילה
אחיה של הנדקרת: ”טלי לא יכלה לפגוע באיש”

במשפחתה של הנרצחת קיבלו את הבשורה בתדהמה. בני המשפחה התלבטו אם לשלוח נציגים מטעמם לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע, לדיונים בעניין כתב האישום שהוגש נגד בר-אושר. תחת זאת, הם קיבלו אמש (חמישי) שיחת טלפון מפתיעה מאוד: "התקשרה אלינו עורכת הדין רות עשהאל מהפרקליטות, והודיעה לנו שמתגבשת עסקת טיעון עם האישה הזו, שרצחה את טלי בדם קר", סיפרה דבורה אמזלג, אחותה של טלי. "אם העסקה תתממש, היא תשתחרר על התנהגות טובה אחרי 16 שנים. טלי אף פעם לא תצא מבור הקבורה שלה".

"השופטים צריכים לקבוע גזר הדין"

מזל בר-אושר וטלי עטר היו שכנות לאותו בניין באשדוד. לפני שנה בדיוק, ב-13.6, התפתח ביניהן ויכוח שכנות, שלפי מקורביהן, היה עניין שבשגרה. אלא שהוויכוח הזה הסתיים אחרת לגמרי מוויכוחים אחרים ביניהן: בר-אושר ראתה את עטר יוצאת מהבניין והסתערה עליה עם סכין מטבח גדולה. עטר נפצעה אנושות ונפטרה במהלך הניסיונות להציל אותה בבית החולים קפלן ברחובות. הרופאים ניסו גם להציל את העובר שהיה ברחמה, אך לאחר מספר ימים הם נאלצו לקבוע את מותו. הפעוט נקבר בזרועותיה של האם, כמה ימים לאחר שהיא עצמה נטמנה בבית העלמין באשדוד.

"היא לא הותירה לה שום מקום שבו לא פגעה בה. היא רצחה בכוונה תחילה", הזדעזעה דבורה אמזלג. "אנחנו לא מבינים. איך באים אלינו עם עסקת טיעון כזו? אני חושבת שהשופטים צריכים לקבוע את גזר הדין שלה. לא שום עסקת טיעון". בני המשפחה התכנסו אמש כדי לבחון מהלכים משפטיים ולנסות למנוע את ביצוע העסקה. יצוין כי בסניגוריה הציבורית, שעורכי דין מטעמה מייצגים את בר-אושר, הודו כי פרסום הסדר הטיעון פגע קשות באפשרות ליישמו. השבוע אמור בית המשפט המחוזי בבאר שבע לדון בהוכחות נגד בר-אושר בשתי ישיבות.

(עדכון ראשון: 23:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully