וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אמו של האנס בני סלע הבריחה לו סרטי פורנו

5.5.2011 / 18:41

אמו של האנס הסדרתי חשודה שניסתה להעביר לבנה סרטים פורנוגרפיים בתוך חומר משפטי. במהלך הדיון נבדק החומר על ידי סוהרים שהופתעו לגלות שני דיסקים מוחבאים בתוך דפדפת

שירות בתי הסוהר (שב"ס) מתכוון להגיש תלונה במשטרה נגד אמו של האנס הסדרתי, בני סלע, לאחר שלפי החשד ניסתה להעביר לבנה סרטים פורנוגרפיים, שנאסר על אסירים להחזיק, במהלך דיון בבית משפט השלום בפתח תקווה.

אמו של סלע הגיעה היום לדיון בבית המשפט, שם התקיים דיון בתיק הבריחה שלו מבית הסוהר. במהלך הדיון ביקשה האם להעביר חומר משפטי לסלע והשופטת אישרה את העברת החומר. לטענת שב"ס, במהלך הדיון נבדק החומר על ידי סוהרי יחידת "נחשון", שהופתעו לגלות בתוך דפדפת נייר שני דיסקים מוחבאים.

בדיקה של הדיסקים גילתה כי מדובר בסרטי פורנו. בשב"ס מתכוונים להגיש תלונה במשטרה נגד האם, אולם לא בטוח שביצעה עבירה משום שהחוק אוסר על החדרת חומרים אסורים לבית הסוהר ואילו היא עצמה לא הגיע כלל לבית הסוהר. במקביל מתכוונים בשב"ס לנקוט בטיפול משמעתי נגד סלע.

"חוץ מלדחוף אותי עשו הכל"

במהלך הדיון עצמו עלה סלע להעיד על בריחתו. הוא התלונן על כך שבשב"ס התנכלו לו, על כך שהוא הוכה פעמים רבות ועל כך שבכוונה שמו אותו יחד עם אסירים אחרים עימם היה מסוכסך. הוא סיפר כי כאשר הגיע לבית המשפט בתל אביב הוא היה בלחץ וחרדות בשל ההתנכלויות לו, כדבריו. האו לא הבין למה זומן לבית משפט בשישי בבוקר אבל לא התנגד. כשהגיע למקום ראה שהשער היה פתוח. "חוץ מלדחוף אותי עם הרגל, עשו הכל. הכל היה פשוט. הפרצה קראה לי. אני מאמין שכל אדם שהיה במצב הזה וכל כך סבל, היה בורח", אמר סלע.

עוד אמר סלע כי "עם כל העבר שלי ואיך שגדלתי כנראה שלא היו לי את הכלים. אם ביצעתי את העבירות, אני צריך להיענש עליהן אבל אני לא אמור להידקר ואנשים אמורים לשמור עלי ולא לפגוע בי. אני לא אמור לקבל מכות רצח מהסוהרים". עוד אמר, שלפני הבריחה אמר כמה וכמה עמים לסוהרים שלא צריך להגדיר אותו כאסיר עם סיכוי גבוה לבריחה מכיוון שלא היה לו לאן לברוח מבלי שיכירו אותו. הוא התלונן גם על התמונה שפורסמה בתקשורת בה נראה עם השוטרים שעצרו אותו: "הציגו אותי כמו חיה. לא יודע אפילו איך לתאר את זה. חיה שצדו אותה והציגו אותה ואמרו: 'הנה בני סלע'". הוא אמר שכתב האישום הוגש נגדו מכיוון ששוטרים היכו אותו ורצו להתחמק מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully