וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבוע שקט: רקטה נורתה לעבר אשדוד

רמי שני ויהושע בריינר

16.4.2011 / 0:01

הרקטה התפוצצה בשטח פתוח בסמוך לעיר ולא גרמה לנפגעים או לנזק אולם תושבים רבים סיפרו על הבהלה בעקבות רעש הפיצוץ העז. הירי בוצע לאחר שבוע של שקט יחסי בגזרה

רקטת גראד נורתה אמש (שישי) לעבר אשדוד, היא גרמה לקול נפץ עז שנשמע למרחוק ואזעקה עולה ויורדת נשמעה בעיר. הרקטה נפלה בשטח פתוח מבלי לגרום לנזק או לנפגעים.

עידו, תושב אשדוד, סיפר: "זה היה בהחלט מפחיד. שמענו את ההתראה ואחרי קצת זמן שמענו את ההתפוצצות והיה 'בום' לא מהעולם הזה. אני מקווה שזה לא מראה שום סימן של המשכיות של המשך ירי". במערכת הביטחון חוששים כעת כי הפלסטינים מתכוונים לירות לטווחים רחוקים יותר עוד במהלך סוף השבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות משטרה סורקים את זירת הנפילה היום ליד אשדוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבעה פעילי חמאס נהרגו בשבוע שעבר

במהלך סוף השבוע שעבר נורו אל יישובי הדרום 105 טילים ורקטות, בהם 52 קסאמים, 41 פצמ"רים ו-12 גראדים. בתגובה לירי כוחות צה"ל תקפו ברצועת עזה 46 פעמים, מהם 15 תקיפות מהאוויר. 17 פלסטינים נהרגו כתוצאה מתקיפות צה"ל, בהם שני אזרחים שנהרגו בשוגג, וכן 52 בני אדם נפצעו. דובר ממשלת חמאס ברצועה, סמי אבו זוהרי, אישר כי מתקפות צה"ל ברצועה נהרגו ארבעה מחברי תנועתו. שלושה מהם הם אנשי הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל קסאם, שנהרגו באחת מתקיפות חיל האוויר באזור רפיח שבדרום הרצועה. לפי הפלסטינים, ההרוגים הם שני בכירי חמאס, תייסיר סעיד אבו סנימה - מפקד בגדודי אל קסאם, ומוחמד עלי עוואג'ה, מפקד נוסף בזרוע הצבאית של הארגון. הרוג נוסף שעליו דווח בעזה הוא עוזרם של השניים, שאדי אל-זטמה.

צה"ל אישר כי השלושה נהרגו בפעילות משותפת עם שב"כ, וכי חיל האוויר הפציץ את המכונית שבה נסעו השלושה. בנוסף, נמסר כי הותקפה משאית שהובילה אמצעי לחימה וכי הופצצו מנהרת הברחה בדרום רצועת עזה ויעד נוסף בצפונה. עד כה, דיווחו הפלסטינים על 17 הרוגים מאש צה"ל במהלך סבב האלימות האחרון.

(עדכון ראשון: 17:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully