וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזון הרב ניר בן ארצי: התמוטטות כלכלית בארה"ב

מוטי לוי

5.4.2011 / 8:20

הצונאמי הגיע כעונש ליפן על גאוותה, רעידת אדמה תפגע גם בסין, והקב"ה מפרק את כל כלכלות העולם. ראיון נדיר עם הרב המקובל ניר בן ארצי, שרק לפני כחודשיים חזה שתתרחש הפיכה בסוריה

הרב ניר בן ארצי, מנהיג רוחני מתלמים. עומר מירון
הרב ניר בן ארצי, מנהיג רוחני מתלמים/עומר מירון

על רקע שורת אסונות הטבע ביפן ובניו זילנד וגל ההפיכות בעולם המוסלמי, מארח השבוע שיח הרבנים של וואלה! חדשות את המקובל הרב ניר בן ארצי, בכדי לנסות ולהבין מה קרה לעולם שמסביבנו ומה צופן לנו העתיד. הרב בן ארצי, המתגורר במושב תלמים שבחבל לכיש, משמש כמנהיגה הרוחני של הקהילה המקומית וכראש מוסדות "תאיר נרי", אך נודע בעיקר כבעל כוחות על טבעיים. בן ארצי התפרסם לראשונה כששימש כנהג טרקטור בגוש קטיף, ונטען כי הוא יכול לצפות היכן מונחים צינורות של מים מתחת לאדמה, ולמנוע בכך היתקלות של דחפורי הטרקטורים בהם. מאז, נוהרים אליו אלפי אנשים מכל רחבי ישראל בכדי להתברך מפיו ולקבל את עצתו. בין מקורביו גם אנשים בעלי השפעה דוגמת רעיה שטראוס, גליה אלבין ופרופסור יעקב נאמן.

הרב בן ארצי קיבל את עיקר החשיפה שלו בכותרות ב-2008, לאחר שבמשך למעלה משלוש שנים הוא נעלם באורח מיסתורי מעיני קהל מאמיניו ובני משפחתו, תוך שמקורביו ומנהליו טוענים ומעבירים מסרים בשמו לפיהם החליט להתבודד ולהסתגף. עם שובו הפנה בן ארצי אצבע מאשימה כלפי המקורבים וטען כי הם חטפו אותו וכלאו אותו בדירות שונות בטבריה תוך שהם מתעללים בו פיזית ונפשית, ועורר בכך סערה בקהילתו ובעולם הדתי בכלל. בעקבות תלונותיו עצרה המשטרה את ארבעת המקורבים, אך אלו שוחררו למעצר בית. נכון לעכשיו טרם הוחלט בפרקליטות באם להגיש נגד המעורבים בפרשה כתבי אישום.

ואולם, ניכר כי הרב בן ארצי מעדיף להשאיר את פרשת חטיפתו מאחור. לשאלה אם יהיה מוכן לסלוח לאנשיו לשעבר על שעוללו לו הוא משיב: "כל אדם שעבר עבירה כלשהי שישלם על זה. לא אכפת לי מהם, הם לא מעניינים אותי. כבר שנתיים ברצף שאני ממשיך בעזרה לעם ישראל, עורך כנסים בכדי לאחד וללכד את עם ישראל, בכדי שיהיו כולם בלב אחד".

שמו של הרב בן ארצי עלה שוב באחרונה, בעקבות ראיון שנתן לרדיו "קול חי" בסוף ינואר בו חזה כי "שטפונות גדולים" בעולם, וכן הבטיח שההפיכות בעולם הערבי יגיעו גם לסוריה, דברים שאכן התגשמו בחודשים האחרונים.

כיצד אתה מסביר את הכוחות המיוחדים בהם אתה ניחן?

"נולדתי עם המתנה הזאת בלי שידעתי. לפני 21 שנה, בערך, הייתה לי הארה ובאותו זמן התחלתי להבין מה אני עושה בעולם הזה. מאותו הזמן אני פועל לטובת עם ישראל. ההורים שלי נולדו בג'רבה וכל השושלת שלי כולה מורכבת מגדולי תורה, רבנים ומקובלים".

בדרך כלל נהוג לומר כי הדרך להשגתם של כוחות רוחניים ועל טבעיים היא לימוד תורה והיחשפות לסודות הקבלה. כיצד "עקפת" את הדרך הזאת?

"למדתי קבלה. אני מתעניין בקבלה אך לא מתעסק בקבלה. לומד זוהר בצורה כללית. מה שיש לי זו מתנת א-ל. לא לומדים את זה. זה כמו שיש לאדם חכמה. אדם נולד עם זה. זה לא בגוף. זה משהו רוחני בנשמה. יש אלפי גדולי תורה ענקיים שאין להם רוח הקודש, ולא רא?יי?ה ולא כלום. ריבונו של עולם נותן את זה ישירות במתנה. בכל דור ודור יש מתנות כאלה בכדי לעזור לעם ישראל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מה אתה אומר לספקנים, שלא מאמינים בכוחות אלה?

"ישאלו אחרים ויגיעו לפה אם הם רוצים. המוח של האדם קטן מלהבין דברים כאלה. הוא רגיל לעסוק בחומריות. הוא לא מסוגל להבין מניין מגיע כוח ראייה כזה. אבל זה פשוט".

הרב ניר בן ארצי, מנהיג רוחני מתלמים. עומר מירון
הרב ניר בן ארצי, מנהיג רוחני מתלמים/עומר מירון

לאחרונה ישנה הרגשה שהעולם "השתגע". מהפכות במדינות מוסלמיות, צונאמי ורעידות אדמה ביפן, וכל זה מתווסף למדינות עם מצב כלכלי שברירי מאוד. מה אתה חושב שעומד מאחורי כל זה?

"הגיע זמן הגאולה של עם ישראל, לכן הקב"ה רומז ליהודים שיראו מה קורה בחו"ל ושיעלו לארץ ישראל דחוף. השטפונות יימשכו בקביעות, גם רעידות האדמה, התפרצויות הרי הגעש, הסופות והרוחות העזות. הכל על מנת לזכך ולנקות את העולם מהשנאה ומהגאווה, ולהקים עולם חדש. יפן היא ארץ שהייתה בה גאווה, לכן הקב"ה השבית אותה וימשיך להשבית אותה. יש עוד כמה מדינות בתור שייפגעו למרות שהכלכלנים אומרים שיעלו. הקב"ה מפרק את כל כלכלות העולם ובארץ ישראל הקדושה הכלכלה מתחזקת ותתחזק עד אינסוף. המדינה תמשיך להתפתח כתשתית וכהכנה לכל היהודים שיגיעו אליה.

לפני מספר חודשים, כל בני הדודים מסביב - חיזבאללה בלבנון, סוריה, אירן, וחמאס בעזה - רצו להילחם ולהפתיע את עם ישראל כמו שהיה במלחמת יום כיפור. לא עלה בידם כי הקב"ה סיבך אותם בתוך עצמם, כדי שיילחמו עם עצמם, וליהודים בארץ הקודש לא יאונה שום רע".

מה יקרה בעולם המוסלמי? האם המהומות בסוריה יימשכו ויבשילו לכדי הפיכה? מה יהיה גורלו של שלטון קדאפי?

"המצב בסוריה ובשאר מדינות ערב ימשיך להתערער מיום ליום. השנאה והרוע נכנסו בלב שלהם והם לא ירדו מזה. הסיבוך נמצא. כל מדינה שמסתבכת והעם נלחם בתוך עצמו אין לזה תקנה. זה מוביל לגל של נקמות עד אינסוף. גם המהפכה בלוב תימשך. שלטון קדאפי יפול".

האם כל המהפכות האלה יובילו לשלטונות דמוקרטיים?

"שלטונות דמוקרטיים לא יצליחו לקום מהמהפכות שקורות להם, לא בזמן הקרוב ולא בקלות. זה יקח להם המון זמן. אבל מה שהיה עד היום לא יהיה עוד. כל מה שיהיה מכאן והלאה יהיה לטובת עם ישראל במאה אחוז אבל לא לטובת היהודים שיהיו בחו"ל".

הרב ניר בן ארצי, מנהיג רוחני מתלמים. עומר מירון
הרב ניר בן ארצי, מנהיג רוחני מתלמים/עומר מירון

אתה מזכיר כל הזמן שהאסונות שפוקדים את האנושות בזמן האחרון הם כהכנה לגאולה. מה הקשר בין השניים?

"כל הממשלות בעולם לא מתפקדות. הן 'כאילו' מתפקדות, אבל לא מתפקדות באמת. העולם נמצא במצב שצריך כח עליון בכדי לנהל אותו. היהודים מתפללים לגאולה שיתגלה המשיח שיש לו את הכוחות לנהל את העולם בדרך הטובה. הם מחכים לזה אלפי שנים. כעת זה הזמן של ההתגלות הזאת. אם זה לא יקרה, העולם ייחרב ולא יישאר אף אחד. השרשרת שהחזיקה את העולם התפרקה. אין יותר חוליות מאחדות. אם ריבונו של עולם לא יגלה את המשיח, העולם ייחרב כי אין מי שינהל אותו. בני האדם והממשלות בעולם נאטמו. הם עושים שטויות ויעשו שטויות עד בלי די. למוח האנושי אין את הכוח בזמן כזה כמו עכשיו לנהל מדינה".

אמרת לאחרונה כי כלכלתה של ארה"ב תקרוס.

"למרות התחזיות של כולם הכלכלה בארה"ב תתפרק ולא תעלה, וכך גם באירופה וגם במדינות ברה"מ לשעבר. סין, שהפילה את אמריקה ואת אירופה בגלל שעברו אליה כל אנשי העסקים הגדולים לייצר סחורה בזול, גם היא לא ירחק הזמן ותיפול. לא רק מבחינה כלכלית- גם תהיה בה רעידת אדמה לא קלה. גם בתאילנד יהיו רעידות אדמה ושטפונות עד בלי די".

מה המסר שלך לגולשי וואלה! חדשות?

"לכל היהודים, אתם חיילים של בורא עולם. אתם חייבים לחיות בדרך הישרה והטובה. צריכים להפסיק עם הרכילות ולשון הרע. לעשות חסד לעניים. לעזור זה לזה. לא לעסוק בוויכוחים ומלחמות. לעסוק בוותרנות ובחסד ואהבה. בללכד את עם ישראל. כמו בצבא בו אין הבדל בין העדות והמגזרים גם בתוך עם ישראל צריכים להיות כולם מלוכדים. כשהקב"ה רואה את היהודים, הילדים שלו, מלוכדים ומאוחדים ומקיימים את עשרת הדברות הוא נותן להם שפע של אהבה ושלום, פרנסה טובה ובריאות טובה, והגנה ושמירה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully