וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה תבחן דרכים לצמצום "נזקי דו"ח גולדסטון"

3.4.2011 / 11:11

רה"מ התייחס שוב לחרטה שהביע מחבר הדו"ח על מבצע "עופרת יצוקה" והודיע כי ראש המל"ל עמידרור יקים צוות שיבחן דרכים להתמודד עם השפעות הדו"ח. "כל מה שאמרנו בהתחלה, התברר כנכון"

יח"צ - חד פעמי

(עריכה: יאיר דניאל)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (ראשון) למאמרו של השופט ריצ'רד גולדסטון מאמש, לפיו הוא מתחרט על הדו"ח שפרסם אודות פשעי מלחמה שבוצעו במהלך מבצע "עופרת יצוקה". בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו כי "יש מעט מאוד מקרים שבהם טופלי עלילה חוזרים בהם. זה קרה בדו"ח גולדסטון, שאמר שכל מה שאמרנו עד עכשיו התברר כנכון, בניגוד לחמאס, שכיוון ורצח אזרחים בכוונה תחילה".

נתניהו אמר עוד כי הוא קורא לביטולו של הדו"ח, וכן ציין כי ביקש מראש המטה לביטחון לאומי, יעקב עמידרור, להקים צוות מיוחד שיבחן דרכים לצמצם את הנזק שגרם הדו"ח. נתניהו אמר כי ההמלצות יוגשו בימים הקרובים. עוד הוסיף נתניהו כי "נפעל בחזית ההסברתית ובחזיתות אחרות כדי להביא את הצדק".

שר החינוך, גדעון סער, אמר כי "מועצת זכויות האדם של האו"ם מוטה ופועלת באופן חד-צדדי, צבוע ואנטי ישראלי. הרי עד לפני מספר ימים, גם לוב הייתה שותפה לה. אם את המועצה מעניינות זכויות האדם, יש להם שפע של עבודה בסוריה, ולא שמענו עיסוק נרחב בסוגיה".

"אם גולדסטון רוצה לכפר - שיפעל בעולם"

שר התחבורה, ישראל כץ, קרא לפתוח במסע הסברה נרחב ואמר כי "לישראל יש זכות להגן על עצמה, ואם מישהו ירים יד נגד אזרחים ישראלים – נגדע אותה". שר המדע, דניאל הרשקוביץ, אמר כי "הוסר המסווה מעל הדו"ח שמקורו בשקר. העולם כולו רואה את האמת. הנזק כבר נגרם למדינת ישראל, אבל דברי גולדסטון חשובים לפנות לטובת ההיסטוריה".

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת אמרה כי "היום ברור לחלוטין שהדו"ח נבע מתוך מניעים זרים. אותם גופים בשמאל הישראלי, כמו הקרן החדשה לישראל, שסיפקו חומרים מעוותים לוועדה, צריכים לעשות את חשבון הנפש שלהם. הייתי רוצה לראות לפחות אחד מהם שיגיד שטעה, לפחות כמו שעשה גולדסטון".

שר האוצר, יובל שטייניץ, קרא לגולדסטון לפעול בעצמו למזעור הנזק שגרם הדו"ח שפרסם. "אין סליחה ואין מחילה לגולדסטון ולמי ששיתף פעולה איתו. הוא פרסם עלילת דם ועשה נזק נוראי לצה"ל. היום כנראה התעוררו אצלו נקיפות מצפון, ואם הוא רוצה לכפר במעט על הדו"ח שפרסם – שיפעל כעת בכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully