וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור קצב: "משה סובל, צמודים אליו כל היום"

אחיו של הנשיא לשעבר עליו נגזרו שבע שנות מאסר בגין עבירות המין בהן הורשע הסביר בראיון לערוץ 2 כי המשפחה צמודה ושומרת על אחיו לאורך כל היממה. "הוא מנהל קרב מול כל העולם"

"משה עובר סבל שהוא לא אנושי, אנחנו צמודים אליו לאורך כל שעות היום" - כך אומר אחיו של הנשיא לשעבר משה קצב, ליאור קצב, בראיון לתכנית "פגוש את העיתונות" שתשודר מחר בערוץ 2 (והוקלטה לפני כניסת השבת). עוד מציין אחיו של הנשיא לשעבר כי "שום אדם אחר לא היה מחזיק מעמד עם האשמות כאלו, לשום אדם אחר לא היה לו כוח נפשי להתמודד מול כל העולם. הוא מנהל לבדו קרב מול כל העולם, קשה מאוד לנהל קרב שכזה". ליאור קצב נשאל האם הוא חושש לחייו אולם סרב לענות לשאלה.

ביום שלישי פסק בית המשפט המחוזי בתל אביב שבע שנות מאסר בפועל, שנתיים על תנאי וקנס של 100 אלף שקלים לא' ממשרד התיירות ועוד 25 אלף שקלים ל-ל' מבית הנשיא, על הנשיא. קצב הורשע בשתי עבירות אונס, בשורת עבירות מין ובשיבוש הליכי משפט. השופטים אף קבעו כי אם קצב לא יביע חרטה על מעשיו לא ינוכה שליש מעונשו.

גם חברו של קצב, יצחק סלוקי, הביע חשש שמא הנשיא לשעבר יפגע בעצמו טרם תחילתת ריצוי עונש המאסר שנגזר עליו. "אם לא יצליח בערעור לבית המשפט העליון, הוא יגיע למקום פחות טוב. אל תחכו לו בכניסה לכלא. אני אומר חד משמעית: משה קצב לא ייכנס לכלא", אמר. עם זאת, סלוקי הבהיר כי קצב לא אמר לו את הדברים מפורשות, אלא שמדובר בהערכה שלו, מתוקף היכרותו רבת השנים עם האנס.

יו"ר איגוד הפסיכיאטרים ומנהל בית החולים הפסיכיאטרי בבאר שבע, פרופ' זאב קפלן, התייחס אף הוא למצב הנפשי של קצב והעריך כי קצב נמצא בימים אלה בדיכאון קליני מאוד קשה. "אנשים בדיכאון לא יכולים לשקול דברים בצורה רציונלית ולא יכולים להבין את המשמעויות הסביבתיות. הוא מרגיש שחרב עליו עולמו", מסר קפלן.

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully