וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ישי כתב לגולדסטון: "היכן קולך כעת?"

פנחס וולף

24.3.2011 / 21:41

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, פנה במכתב לשופט שחיבר את "דו"ח גולדסטון" לאחר עופרת יצוקה, ודרש ממנו להביע את דעתו על פיגועי הטרור וירי הטילים מהימים האחרונים

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, פנה הערב (חמישי) לשופט ריצ'רד גולסטון, שחיבר את דו"ח גולדסטון לאחר מבצע עופרת יצוקה, ודרש ממנו להביע את דעתו על פיגועי הטרור וירי הטילים מהימים האחרונים.

תחת הכותרת "פשעים נגד האנושות המתבצעים בימים אלה", כתב ישי לגולדסטון כי, "מזה מספר ימים מאות אלפים של ילדים, נשים ואזרחים מן השורה הראשונה נמצאים תחת מתקפת טרור עיוורת וחסרת מעצורים שבאה לידי ביטוי בירי רקטי מכוון, המבוצע על ידי טרוריסטים אל מרכזי ערים במדינת ישראל, כשמטרתם היא זריעת מוות ואימה בקרב אזרחים תמימים".

"בימים אלה", כתב עוד, "מרותקים רבבות ילדים מבועתים מאימת הטרור בבתיהם וזאת במקום לאייש את ספסלי הכיתות בבתי הספר. כל זה אינו קורה באזורי סכסוך או מחלוקת, אלא בלב ליבה של מדינת ישראל".

ישי דאג להזכיר לשופט את הדו"ח שפרסם וכתב לו: "בימים אלה איני יכול שלא להיזכר בדוח ועדת הבדיקה של האו"ם שפרסמת, בו ביקרת את מדינת ישראל בחריפות את הפעולות שנקטה במבצע עופרת יצוקה והטחת האשמות בגין ירי ללא אבחנה באוכלוסיה אזרחית. דו"ח זה שפרסמת הוא שנותן את הלגיטימציה לארגוני הטרור להמשיך את הירי האכזרי אל עבר ישובים אזרחיים בשטחי המדינה. דו"ח זה הוא שמרגיע רוצחים חסרי מצפון בבואם לטבוח בילדים תמימים, ביודעם שיוכלו תמיד להצטייר אחר כך כקורבנות. היכן קולך כעת? היכן היה קולך כשהדס, תינוקת בת שלושה חודשים, אלעד בן 4 ויואב בן 11, נטבחו בשנתם, לא בשוגג, אלא בדם קר בידי מרצח שפל?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully