וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעים ברכבת שפונתה: "אף אחד לא עזר לנו"

נוסעים ברכבת שבאחד מגלגליה אירעה תקלה הבוקר ליד נהריה מספרים כי איש מצוות הרכבת לא פנה לסייע להם להיחלץ מהקרונות. לדברי אחת הנוסעות, הם היו "עסוקים בתוך עצמם"

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

נוסעים לחוצים וצועקים, אדם שהזעיק את כוחות ההצלה, צעדה רגלית למושב הסמוך ללא הכוונה מטעם צוות הרכבת – אלו העדויות שהגיעו מהרכבת בה אירעה הבוקר (חמישי) תקלה באחד מבלמי הקרונות הזמן שעשתה את דרכה מעכו לנהריה.

"הרכבת גם ככה יצאה מאוחר בגלל שהייתה תקלה ברכבת, פתאום יצא עשן מהקרונות ואנשים נכנסו לפניקה", סיפר שמעון מור-יוסף, אחד הנוסעים ברכבת. הוא סיפר כי איש מצוות הרכבת לא בא לעזרת הנוסעים, "התפננו לבד כי לא היה אף אחד, כמעט ושברתי את אחד החלונות".

דורית ריטבו, תושבת נהריה שנסעה אף היא ברכבת, האשימה את הצוות בהפקרת הנוסעים. "יש פה אנשים מעל גיל 80 שהלכו ברגל מהרכבת עד לשבי ציון כי קיבלנו הנחייה שיבוא אוטובוס", סיפרה. ריטבו טענה כי נוצר אי-סדר ברגעים שלאחר התקלה, וכי מפעילי הרכבת "היו עסוקים בתוך עצמם".

מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "במהלך נסיעה בקו נהריה - מודיעין, חל חיכוך באחד הבלמים. חיכוך זה לא היווה כל סיכון מאחר וקיימים עשרות בלמים ברכבת, והכוונה הייתה לשחרר את התקלה בתחנת הרכבת הסמוכה. כתוצאה מהחיכוך נוצר עשן ונוסע הפעיל את בלם החירום, מה שהביא לעצירת הרכבת ופתיחת הדלתות בשטח פתוח. מרגע שירדו הנוסעים מהרכבת הוזמנו אוטובוסים, על מנת להעבירם לתחנות בהמשך. הרכבת עמדה בקטע המסילה כ-50 דקות. לא נגרמו שיבושים לתנועת שאר הרכבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully