וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת האקרים פירסמה תכתובת של עובדי בנק אוף אמריקה

סוכנויות הידיעות

14.3.2011 / 12:50

לטענת קבוצת ההאקרים אנונימוס התומכת בויקיליקס, מדובר בתכתובות אודות עיקולי בתים בארה"ב



אנונימוס, קבוצת ההאקרים אוהדת ויקיליקס, פירסמה היום (ב') תכתובת דואר אלקטרוני שלטענתה הגיעה מידי אדם שעבד בעבר בבנק אוף אמריקה. בתכתובות מנובמבר 2010, קבוצת מי שנראים כעובדי חטיבת הביטוח בלבואה אינשורנס בבנק, דנים בהסרת מסמכים מתיקי ההלוואות על מספר נכסים מבוטחים.



התכתובות שפירסמה אנונימוס אינן מעידות על הסיבה לדיון על הסרת המסמכים. נציג אנונימוס טען בפני רויטרס כי המסמכים נוגעים לשאלה האם בנק אוף אמריקה עיקל בתים שלא לצורך. הנציג הוסיף כי לא ראה את המסמכים, אך קיבל מידע אודות תוכנם. קבוצות צרכניות בארה"ב טוענות כי בנקים גדולים בארה"ב עיקלו בתים מבלי שהיו בידיהם המסמכים הדרושים לכך. דובר בנק אוף אמריקה אמר ביום ראשון כי המסמכים הם תכתובת פקידותית מינהלית שנגנבה על ידי עובד לשעבר בבלבואה אינשורנס, ואינה קשורה לעיקולים. "אנחנו סמוכים ובטוחים כי טענות אלה אינן נכונות", אמר הדובר.



הפרסום של אנונימוס כולל גם תכתובת בין הקבוצה לבין העובד לשעבר, בה תיאר העובד את הבנק כ"כת" ואמר כי החברה נחושה להרוס את הקריירה שלה. "אני ידוע ברחבי בנק אוף אמריקה", אמר העובד לשעבר באחת התכתובות, "הם דאגו לכך כאשר הראו לכולם את תמונתי וכינו אותי 'טרוריסט'". המסמכים היו נגישים ב-http://bankofamericasuck.com, אך האתר קרס מספר פעמים הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully