וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על נאומו הצפוי: "אל תסמכו על העיתונים"

פנחס וולף

7.3.2011 / 17:34

ראש הממשלה נתניהו התייחס לנאום המדיני אותו הוא צפוי לשאת בשבועות הקרובים בקונגרס האמריקאי, ושזכה לכינוי "נאום בר אילן 2". לדבריו, "אני עדיין מגבש את עמדתי"

"אל תסמכו על עיתונים. אני עדיין מגבש את עמדתי" - כך אמר היום (שני) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בישיבת סיעת הליכוד, בנוגע לנאום המדיני אותו הוא אמור לשאת בקרוב. "נדרוש בטוחות קרקע ונשמור על צרכי הביטחון. אנחנו חיים במציאות שבה מנסים לבודד את ישראל", הוסיף נתניהו, שככל הנראה יישא את הנאום בקונגרס האמריקאי.

נתניהו הזמין את הח"כים לשיחות בארבע עיניים כדי לשמוע מה יש להם לומר בנושא. לדבריו, הוא כרגע "חושב, לומד ומתלבט לגבי המציאות שמשתנה. אל תסמכו על עיתונים. אני עדיין מגבש את עמדתי". הוא הוסיף שהרבה פעמים הוא מופתע לא פחות מיתר הקוראים ממה שנכתב שם.

לדברי ראש הממשלה, "יש כיום מציאות לא פשוטה. האיום הוא לא על יישוב אחד, אלא על כל הישובים. יש בעיה אירנית מצד אחד, ורעידת האדמה במזרח התיכון יכולה להוביל לשינוי הסטטוס קוו".

ח"כ דני דנון (ליכוד) פנה לנתניהו והעיר לו כי, "קודם, אנחנו מחויבים למי ששלח אותנו לכאן, ורק אחר כך למי ששולח כסף לכאן. האזרחים יסגרו איתנו חשבון ביום הבוחר, גם בשל המחירים הגבוהים של הדלק והמים וגם בגלל תוכנית מדינית מפא"יניקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully