וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה על מצרים: "ישראל איבדה בעלת ברית"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.2.2011 / 17:40

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם לאות הזדהות עם העם המצרי. לדבריו, "זוהי מהפכת מסרבי-ההשפלה שלא רוצים להיכנע לארה"ב"

"התכנסנו היום כדי להביע הזדהות עם העם המצרי ועם העם הטוניסאי", כך אמר הערב (שני) מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בנאום הזדהות עם העם המצרי בביירות. לדבריו, "שמענו פרשנויות רבות מישראל ומארה"ב בנוגע למהפכה במצרים. ארה"ב רוצה לשכנע את העולם שמה שקורה במצרים היא מהפכת לחם ורעב. אך המפגינים בכיכרות אומרים את האמת לכולם: אנו עומדים בפני מהפכה מלאה, שהיא מהפכת העניים, החופשיים, מבקשי החירות ומסרבי-ההשפלה שלא רוצים להיכנע לארה"ב. זו מהפכה אנושית, חברתית, פוליטית נגד העושק, הדיכוי והשחיתות".

נסראללה פנה לצעירי מצרים ואמר להם: "איננו מעוניינים להתערב בעניינים הפנימיים שלכם, אך אנו רוצים לומר לכם שהצלחתכם תשנה לגמרי את פני האזור. אתם מובילים מאבק של כבוד ערבי ומשמרים את הכבוד הערבי שהושפל על ידי מספר שליטים".

בנוגע להשלכות המהומות במצרים על ישראל, אמר מנהיג חיזבאללה כי "ישראל מדברת בכאב רב כשהיא מדברת על כך שהיא מאבדת את בעלת בריתה החזקה האחרונה באזור. יש בישראל קונצנזוס להגן על המשטר הזה. אנו עומדים בפני מצב קשה. יש משטר שישראל פועלת יום וליל כדי לשמר אותו ויש משטר שהאנשים רוצים להפיל".

נסראללה הוסיף: "על הציבור במצרים לקחת בחשבון את ההשפעות של ההפיכה שלהם על העולם ועל האזור. לארה"ב לא אכפת אם כוחות איסלמים או חילוניים ישתלטו על המדינה. מה שחשוב להם זה הגישה הפוליטית של מי שיעלה לשלטון והאם הוא יענה על האינטרסים שלה ושל ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully