וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה שביתת האחיות: יתווספו 190 תקנים

אריאל נוי

20.1.2011 / 0:56

אחרי שהאחיות בבתי החולים שבתו עקב העומס הרב במחלקות הפנימיות, הגיעה ההסתדרות להסדר עם משרדי האוצר והבריאות על פיו יוספו תקנים לבתי החולים והעומס במחלקות יופחת

שביתת האחיות הגיעה ככל הנראה לסיומה. בעקבות הסדר שהושג בין ההסתדרות למשרדי האוצר והבריאות ישובו היום (חמישי) האחיות לעבודתן הסדירה. על פי מתווה ההסכם שהושג בין הצדדים, יתווספר ברבעון הראשון של השנה 190 תקנים למחלקות הפנימיות בהן מאושפזים החולים המונשמים.

בנוסף, נקבע כי תהייה ירידה הדרגתית בתפוסת החולים היומית במחלקות האשפוז. על פי ההסכם ב- 2011 לא תעלה התפוסה היומית על 120% מהתקן ב- 2012 לא תעלה התפוסה עד 115%. במקביל תקום בשנה הבאה ועדה מקצועית שתבחן את הורדת התפוסה עד ל- 110% מהתקינה החל משנת 2013.

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן אמר כי "מדובר בהישג חברתי חשוב. זהו צעד ראשון לשיפור יכולתן של האחיות להתמודד עם המצב הקשה בבתי החולים ולהענקת שירות טוב יותר. אני חושב שצריך לומר מילה טובה לסגן השר יעקב ליצמן ולאנשי אגף התקציבים באוצר שבמקרה הזה גילו רצון טוב".

יו"ר הסתדרות האחיות, אילנה כהן אמרה: "אני מאוד שמחה שהאחיות עשו מאבק לצמצם את מספר החולים בפרוזדורים, להחזיר להם את הכבוד ולתת לנו את האפשרות לטפל בהם בצורה הטובה ביותר. המאבק שלנו הפעם לא היה על תוספת שכר אלא יכולתנו לתת את השירות הטוב שאנו יודעים לאזרחי מדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • אחיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully