וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני רוזן תובע את ישי: "הכסף יועבר למשטרה"

קובי מנדל ופנחס וולף

9.1.2011 / 11:03

המתיחות בין דני רוזן, בן זוגה של תנ"צ אהובה תומר לבין שר הפנים מחריפה: רוזן תובע מיליונים מישי ודורש את התפטרותו. "לא אוכל לחיות במדינה בה אין אחריות מיניסטריאלית"

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

דני רוזן, בן זוגה של תת-ניצב אהובה תומר, מפקדת תחנת חיפה שנספתה באסון בכרמל, הגיש הבוקר (ראשון) תביעה אזרחית לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד מדינת ישראל ושר הפנים, אלי ישי. רוזן תובע משר הפנים להתפטר, או לחילופין להסביר לציבור מדוע לא ייעשה כן. עם כניסתו לבית המשפט אמר רוזן כי "זו לא עליית מדרגה, זו פתיחת עוד חזית, אני מקווה שיבין את המסר".

בן זוגה של תומר, שחולל את המהומה בטקס האזכרה הממלכתי בשבוע שעבר בבית אורן כשדרש ששר הפנים יוצא מן האולם, תובע גם פיצויים בסכום שלדעתו מסתכם בלמעלה מ-3 מיליון שקלים, אולם הוא השאיר בידי בית המשפט את הקביעה הסופית באשר לסכום הנתבע. רוזן הדגיש בתביעה כי, אינו תובע לעצמו דבר וכי כל הכספים שיתקבלו ייתרמו למשטרת ישראל להקמת קרן על שם תת-ניצב תומר ולחלוקת מלגות לילדי שוטרי משטרת ישראל.

כמו כן, בתביעה ציין רוזן כי היא עוסקת "בטיפול הכושל, הלקוי, הרשלני וחסר האחריות של הנתבעים אשר למעלה מ-30 שנה התעלמו והתנערו מאחריותם הציבורית לספק את צרכי הביטחון והבטיחות האלמנטריים של אזרחי מדינת ישראל".

רוזן סיפר כי התלבט רבות האם להגיש את התביעה כלל, אך למרות חששו מחידוש הטראומה והעצמתה מחמת הנבירה המחודשת באירועים הקשים. לבסוף החליט להגישה "כדי לקרוא בקול גדול את אותן תביעות, אשר חובה על קברניטי ישראל לשמוע להפנים ולפעול", נכתב, "תקוותי היא שקריאה זו תזעזע את המערכת כדי למנוע הישנות מקרים ומניעת צירוף חסרי ישע נוספים למעגל ההזנחה, ההשפלה וההתעלמות של המערכת מחובותיה לאזרחיה". הוא הוסיף: "אני לא יכול לחיות במדינה שבה אין אחריות מיניסטריאלית".

"סטירת לחי לאינטלגנציה"

דני רוזן התייחס גם לטענות שהושמעו במהלך השבוע האחרון, לפיהן גורמים בש"ס האשימו את בת זוגתו המנוחה באירועים שהובילו לאסון האוטובוס. "אני לא חושב שמוטלת עליי חובה, גם לא חובה מוסרית, לענות לטענות שווא שכאלה המצוצות מהאצבע, זו זריקת דברים שלא היו ולא נבראו", אמר. הוא הוסיף כי "אחד אומר שזה אהובה שאשמה, וגם שמעתי שאומרים שבגלל שלא שומרים שבת קרה האסון. טענות כאלה זו סטירת לחי לאינטליגנציה שלנו".

רוזן אמר גם כי יסכים להיפגש עם השר ישי, וגם עם הרב עובדיה יוסף, ראש תנועת ש"ס. "אני פונה באמצעותכם ואומר שאני מוכן להיפגש עם זה שהשר ישי מקבל ממנו ההוראות - הרב עובדיה יוסף", אמר, "הרב מוזמן לזמן אותי אליו, אני מכבד אותו ואני אגיע. חשוב לי שאם השר ישי לא מבין את חובתו המוסרית כלפי הציבור בישראל גוברת על חובתו לציבור בוחריו אז כנאה שאנחנו צריכים לבוא ולעדכן את הרב עובדיה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully