וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות בדרום נמשכת: צה"ל תקף ברצועה

כלי טיס של חיל האוויר תקפו מנהרת הברחה בדרום הרצועה ומוקד פעילות טרור בדרומה. התקיפה הגיעה בעקבות ירי רקטת קסאם ופצמ"ר לעבר יישובי עוטף עזה

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה (שבת) מטרות בצפון רצועת עזה ובדרומה. מדובר צה"ל נמסר כי "הותקפו מוקד פעילות טרור בצפון הרצועה, ומנהרה להברחת אמצעי לחימה בדרומה. כן נאמר כי זוהו פגיעות מדויקות, וכל המטוסים שבו בשלום לבסיסם.

"התקיפה הינה תגובה לירי תלול המסלול לעבר ישראל", נאמר בהודעת דובר צה"ל. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה בחיילים ובאזרחים, וימשיך לפעול כנגד כל גורם המפעיל טרור נגד ישראל. צה"ל רואה בארגון הטרור החמאס כאחראי הבלעדי למתחרש ברצועה, ולשימור השקט בה".

אתמול אחר הצהריים שוגרה רקטת קסאם לעבר ישראל. ככל הידוע היא התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נפגעים או על נזק וכוחות הביטחון פתחו בסריקות בכדי לאתר את מקום ההתפוצצות. התראת צבע אדום הופעלה ביישובים הסמוכים ובשכונות הדרומיות של העיר אשקלון. עקב ההתראה, מיהרו תושבים רבים באשקלון להיכנס למרחבים מוגנים, "ראינו מה שקרה בישוב בחוף אשקלון בו התפוצצה השבוע רקטה וחששנו שכך יקרה גם כאן", סיפר אחד התושבים.

אתמול בשעות הבוקר ירו פלסטינים פצצת מרגמה שנפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מנגד, גורמים פלסטינים דיווחו כי חקלאי פלסטיני נפצע מאש צה"ל בצפון הרצועה.

חרף ההסלמה הנוכחית, בכיר חמאס ברצועת עזה, ד"ר מחמוד א-זהאר, אמר אתמול כי ארגונו "מחויב לרגיעה עם ישראל, כל עוד ישראל מחויבת לה". בנאום שנשא במהלך תהלוכת הזדהות עם אסירי חמאס בבתי הכלא של הרשות הפלסטינית בגדה אמר עוד כי הרגיעה "איננה הוכחה לחולשה אלא להפך: הוכחה לכוח וגאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully