וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החדרת הסולר לברזים: אזהרה לתושבי צפת

עידן אבני

13.12.2010 / 18:38

לאחר שנודע כי מכלית סולר החדירה בטעות כמות של כ-2,000 ליטר סולר למערכת מי השתייה בצפת, הנחה משרד הבריאות את התושבים להימנע ממים לשתייה, בישול ומקלחת. הוגשה תלונה במשטרה

משרד הבריאות פרסם הערב (שני) אזהרה לתושבי צפת, לאחר שנודע כי מכלית סולר החדירה בטעות כמות של 2,000 ליטר סולר למערכת מי השתייה במרכז הקליטה כנען. ממשרד הבריאות נמסר כי "המים המזוהמים זרמו כנראה במעלה הצינור לכיוון תחנת המשטרה ובית המשפט ובהמשך זרמו במורד לכיוון שכונת כנען. בהתאם למידע זה משרד הבריאות מזהיר את הציבור שלא להשתמש במים לשתייה, בישול ומקלחת בשכונת כנען כולל תחנת המשטרה, מרכז קליטה כנען, כיבוי אש ובית המשפט. הורינו לספק לתושבים מים חלופיים".

בתוך כך, תאגיד המים העירוני של צפת הגיש הערב תלונה במשטרה נגד החברה המספקת סולר לחימום הבתים בעיר. מהתאגיד נמסר כי מחר בבוקר תבצע חברה מיוחדת חיטוי של הצנרת המרכזית וכי ההערכה היא שמחר במהלך היום תחודש אספקת המים לבתי התושבים. כ-2,000 מתושבי צפת נותרו ללא אספקת מים בעקבות החדרת הסולר לצנרת בעיר.

הראשונים לגלות את החדרת הסולר לצינורות המים היו שוטרי התחנה המקומית בצפת. מפקד התחנה רב פקד גדי רון סיפר לוואלה! חדשות כי "לפני הצהריים רצינו להכין קפה ופתאום יצא ריח וצבע של סולר מהברז. מיד התקשרנו לחברת המים העירונית, שהגיעה לבדוק כיצד דבר כזה קרה". במשך כשעתיים בחנו אנשי חברת "פלג הגליל" את הצנרת במתחם התחנה ואז התברר כי הסולר זורם לא רק אצל השוטרים אלא גם בבית המשפט הסמוך ובחלק מבתי שכונת כנען בעיר. רק לאחר כשעתיים התברר כי מכלית שהביאה סולר לחימום הבתים באזור, הזרימה אותו במקום לצנרת הסולר לצינור מים מרכזי.

  • עוד באותו נושא:
  • סולר
  • צפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully