וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס נגד ח"כ אמסלם: הוא גיס חמישי ועמלק

בגיליון מיוחד של ביטאון מפלגת ש"ס, יוצאים אנשי התנועה למתקפה נגד חבר הכנסת המורד: "פעל את פעולתו של עמלק אשר נצטווינו למחות את זכרו"

שבועון ש"ס "יום ליום" פרסם היום (חמישי) מוסף מיוחד נגד ח"כ הרב חיים אמסלם, שמועצת חכמי ש"ס דרשה ממנו להשיב את המנדט. במאמר שכתב הרב משה שפיר, עורך המוסף התורני של השבועון, הוא הגדיר את אמסלם כיושב ראש "היהדות המתקדמת" וכתב כי הוא לא היה מבייש את הרפורמים בשום פורום. הוא כתב עוד, כי כבר לפני כמה חודשים נפלה בתנועת ש"ס התובנה "שהאיש הוא בעצם גיס חמישי".

במאמר אחר נכתב כי "ביהירות ושחצנות, פעל אותו האיש את פעולתו של עמלק אשר נצטווינו למחות את זכרו". כותבי המאמר, שמכנים את אמסלם - "אותו האיש" לא שכחו לציין כי "דעותיו כוזבות".

עוד נכתב בביטאון: "תוצאות מעשיו מזהמות חלקים נכבדים מתודעתם של מיטב בנינו, צעירי הצאן. תהיינה טענותיו הנבובות של מר אמסלם מטופשות כאשר תהיינה, עדיין הנזק הנגרם מן האווירה שיצר בסכלותו, עצום ורב".

לאחר שנדרש על ידי מועצת חכמי התורה להחזיר את המנדט אמר אמסלם (ש"ס) כי "שקלתי את מילותיי ואמרתי את המקצת שעוד רבים חושבים. לא נדרשתי להחזיר את המנדט. אני נוחת בישראל ואני רואה השמצות והחתמות. ישי החתים רבנים נגדי, הוא הכין את הקרקע הפורייה למסע הציד. שום כוח שבעולם, שום החלטת מועצה, לא תביא אותי לשינוי עמדתי. ש"ס ואלי ישי רוצים את עדות המזרח עניים ומסכנים. אני רוצה שהם יתפרנסו בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully