וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון: "הכרזת מדינה פלסטינית - איום סרק"

סגן שר החוץ, דני אילון, התייחס במהלך אירוע שבתרבות במודיעין לקריאתו של יו"ר הרשות הפלסטינית והבהיר כי "אין כוונה פלסטינית אמיתית לפתור את הסכסוך". על מטעני הנפץ שנתפסו: "לפגוע במטרה יהודית זה פיגוע כפול"

"קריאתו של אבו מאזן לפעול באו"ם להכרזה על מדינה פלסטינית היא איום סרק", כך אמר היום (שבת) סגן שר החוץ, דני אילון, במהלך אירוע שבתרבות במודיעין. אילון הבהיר כי "לדעתי, זהו איום סרק במטרה ללחוץ על ישראל. הדבר מראה כי אין כוונה פלסטינית אמיתית לפתור את הסכסוך. בסופו של דבר הפלסטינים צריכים הסכמה של האו"ם ושל ארצות הברית ומהלכים חד צדדיים אינם אינטרס אמריקאי".

סגן שר החוץ התייחס להקפאת הבנייה בהתנחלויות ואמר כי "אחרי עשרה חודשי הקפאה ישראל הייתה חייבת לעמוד במילתה גם כלפי אזרחיה וגם כלפי העולם. אנו תומכים בתהליך שיביא שלום אך לא על חשבון האינטרסים הביטחוניים שלנו".

אילון נשאל על מטעני הנפץ שנתפסו אמש במטוס תימני ויועדו לפגוע במטרות יהודיות בארה"ב ואמר כי:"ישנה מוטיבציה הולכת וגוברת של ארגוני טרור בינלאומיים הפועלים ברשת ובסיוע הדדי לנסות בכל כוחם להפריע למהלך החיים ולהשליט את האידיאולוגיה שלהם במזרח התיכון ובמדינות מערביות בעולם". אילון הבהיר כי "מבחינתם לפגוע במטרה יהודית זה פיגוע כפול. גם פגיעה ביהודים וגם בריבונותה של מדינה מערבית".

לגבי האפשרות של כניסת מפלגת קדימה לממשלה, אמר אילון כי "קדימה יכולה להצטרף לממשלה אם תסכים לקווי היסוד שלה. איננו פוסלים אף אחד ומצפים שאף אחד לא יפסול אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully