וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחנה בב"ש: תושבים חושדים ש"משהו מסריח"

רמי שני

27.10.2010 / 10:53

שבוע לאחר שסבלו מבעיות באספקת המים, התעוררו הבוקר תושבי באר שבע לריח חזק ששרר בעיר. ככל הנראה מקור הצחנה היא שריפה בערימת זבל פרות ליד עומר

עננה של צחנה שהתפשטה מאז שעות הבוקר (רביעי) בבאר שבע גורמת סבל רב לתושבי העיר. רבים מהם נשארו בבית ולא יצאו לעבודתם בשל קשיי נשימה ותחושה של סחרחורות וכאבי ראש. "אני גרה בשכונת נווה-זאב בצפון העיר, גם כאן מרגישים בצורה חזקה מאוד", סיפרה אדווה, תושבת העיר, "שמעתי ממקורביי שגם באזור המזרחי של העיר שולט ריח רע של צחנה כבדה. זה מדהים כי בשבוע שעבר סבלו תושבי אותו אזור מבעיה של אספקת מים".

מעיריית באר שבע נמסר כי יחידת איכות הסביבה העירונית בודקת את מקור ונסיבות הריח שהתפשט בעיר, אולם עד שעות הבוקר המאוחרות, מקורו טרם אותר. גורמים בעיר העריכו כי מקור הריח טמון בשריפה של זבל פרות באזור היישוב עומר, מצפון –מזרח לעיר.

"שלא יגידו לנו שוב שזו בעיה שלא יודעים מהיכן זה מגיע", אמר תושב אחד השכונות הקרובות לאתר רמת חובב מדרום לעיר, "אבל יש הרבה סימני שאלה לגבי מקור הריח. יש לי הרגשה שלא מוסרים את כל הפרטים". רק בשבוע שעבר סבלו תושבי שכונות רבות מבעיות באספקת המים לאחר שעבודות לשיפוץ קווי הרכבת העובדים בעיר פגעו בצינור אספקת המים המרכזי לבירת הנגב.

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully