וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים לעסקה בין הפרקליטות לנטליה קרליק

21.10.2010 / 19:03

הפרקליטות ניהלה באחרונה מגעים עם נטליה קרליק, הנאשמת בהריגה בפרשת רצח ששת בני משפחת אושרנקו. לפי העסקה המסתמנת, קרליק תודה במעשה ההריגה ותישלח לכלא למספר שנים דו-ספרתי

בתקופה האחרונה התקיימו מגעים בין הפרקליטות לבין נטליה קרליק, הנאשמת בהריגת ששת בני משפחת אושרנקו בשל חלקה במעשה. זאת, לקראת עדותה הצפויה ביום ראשון.

מתווה ההסכם עליו דנו התובעים בתיק צחי עוזיאל ועודד קלר מפרקליטות מחוז מרכז ופרקליטה של אושרנקו, עורך הדין אבי כהן, הוא שקרליק תודה בהריגה ויוטל עליה עונש דו ספרתי. אולם, עד כה לא הגיעו הצדדים להסכם לגבי ההודאה או העונש.

קרליק צפויה להעיד ביום ראשון כעדת הגנה. בדיון שהתקיים לפני שבועיים וחצי ביקשה שבעלה דמיאן לא יהיה נוכח באולם בעת העדות, אולם השופטים דחו את הבקשה. המגעים בין הצדדים צפויים להימשך עד לדיון בראשון בצהריים. בכל מקרה, כל הסכם שיגובש בין הצדדים יזדקק לאישורה של יאנה אושרנקו, קרובת המשפחה היחידה של הקורבנות.

על פי כתב האישום, אשתו של קרליק, נטליה, שעבדה במועדון הפרמייר שהיה בבעלות משפחת אושרנקו, העבירה לבעלה צרור מפתחות לבית המשפחה, וכך הוא הצליח להיכנס לביתם. לפי החשד, בליל הרצח הוא המתין לבני המשפחה שישובו מחגיגת יום הולדתה של בתו א' במועדון הפרמייר, ורצח אותם אחד אחרי השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully