וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השמאל הלאומי" לנתניהו: התנצל על רצח רבין

פנחס וולף

19.10.2010 / 23:05

במכתב חריף ששלחו לראש הממשלה קוראים אנשי תנועת "השמאל הלאומי" לנתניהו להתנצל על חלקו בהסתה שהביאה לרצח רבין. "השתתפת באופן פעיל בהפגנות"

תנועת "השמאל הלאומי" דורשת מראש הממשלה בנימין נתניהו לבקש סליחה בנאומו מחר בהר הרצל בטקס הזיכרון לרצח יצחק רבין. במכתב ששלחה התנועה לראש הממשלה נכתב כי, "הרצח לא היה מקרי. קדמה לו הסתה חסרת תקדים בה נטלו חלק רבנים ואישי ציבור ממחנה הימין".

וכאן מגיעה המתקפה על נתניהו. "לדאבון לב, גם אתה, אדוני, לקחת חלק באותו מסע הסתה והשתתפת באופן פעיל בהפגנות הסתה קטנות וגדולות. לצערנו הרב מעולם לא מצאת מקום להתנצל ולהכות על חטא. לא פלא שבכל מפגש עם משפחת רבין אתה משפיל את עיניך. במלאת 15 שנה לרצח הגיעה העת לאומץ וליושר לב. מחר בנאומך, ישר עיניים לציבור ובקש: 'סליחה'. זה המעט שראוי לעשות".

ב"שמאל הלאומי" תקפו בחריפות גם את מחנה הימין וטענו כי הוא, "מעולם לא שינה את דרכו". לדברי התנועה, "מראות דומים של הסתה נמשכים עד היום, וגם אתה אדוני איננו מחוסן מפניהם. אותם אישים אשר היו צריכים להכות על חטא ההסתה ולשנות את דרכם, לא רק שלא עשו כך, אלא אף זכו בעידודך לחיבוק הממשלה וחברות בקואליציה. עשה את המעשה הנכון, ותוכיח כי אתה ראוי להנהיג את עמך ואת מדינתנו".

תנועת "השמאל הלאומי" הוקמה על ידי המחזאי שמואל הספרי ועורך הדין אלדד יניב. התנועה קוראת לחזרה לערכי השמאל הציוני שלדבריהם מייצגים את ערכיהם של מקימי המדינה. התנועה יצאה בעבר נגד מפעל ההתנחלויות מחד ונגד השמאל הלא ציוני מאידך.

מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully