וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח דרק רוט: "טושטשה מעורבות אדם נוסף"

20.9.2010 / 12:26

המשטרה הסתירה מידע על מעורבות של אדם שלישי ברצח נהג המונית דרק רוט - כך טוען עוה"ד המייצג את משפחת הנהג שנרצח לפני 16 שנים. ביהמ"ש יחליט היום אם לקבל את בקשת אחד הרוצחים, ארבל אלוני, לשחרור מוקדם

"אדם נוסף היה מעורב ברצח של דרק רוט" - כך אמר היום (שני) לוואלה! חדשות עו"ד ניסן שריפי, שמייצג את בני משפחת רוט, לפני שבית המשפט המחוזי בפתח תקווה ימסור את החלטתו בערעור שהגיש אחד מהרוצחים, ארבל אלוני, נגד ההחלטה שלא לקצר שליש ממעצרו.

לדברי עו"ד שריפי, במהלך חקירת הרצח ב-1994 התברר שמלבד אלוני ומשה בן אבגי, ברצח היה מעורב אדם נוסף, שככל הנראה היה מעורב גם בגניבת הנשק ובתכנון הרצח. אלוני ובן אבגי סירבו למסור לחוקרים את זהותו, ועד היום לא יודעים מיהו. "המשטרה עד היום לא יודעת מי ירה בדרק רוט, מי בפועל לחץ על ההדק", אומר עו"ד שריפי. לדבריו, "למעשה, היחידים שיודעים הם שני הרוצחים".

משפחת רוט לא צפויה להגיע לדיון היום, אולם היא כבר העבירה לוועדת השחרורים את עמדתה נגד שחרורו של אלוני. "מדובר באדם שקטף חיים של אדם אחר ללא עוול בכפו. הם פשוט רצו לרצוח. בגיל 18 הוא שדד באכזריות קשישה בעלת חנות מכולת. גם היום, לפי מידע מודיעיני של המשטרה יש לו קשר עם עבריינים", אומר עו"ד שריפי.

בתגובה לוועדת השחרורים כתב עו"ד שריפי כי בני משפחתו של רוט "מביעים הסתייגותם ושאט נפשם מהאפשרות כי שופך דם אביהם ישוחרר מכלאו לשיחרור מוקדם". הוא הוסיף כי "מדובר ברוצח שעד לעצם היום הזה, לא זו בלבד שלא הביע חרטה כנה וצער על מעשהו הנתעב, אלא שאף שומר בקנאות על זהות היורה באביהם של שולחיי. רוצח זה אף לא בחל באחת מחופשותיו מהכלא לשדוד באכזריות קשישה אומללה בהרצליה, ומנתונים שבידי שולחינו, עולה כי הינו בעל דפוסים עברייניים גם כיום במקום כלאו. במצב דברים זה, ברור כי אסור לאפשר שחרור מוקדם לרוצח אלוני. שחרור שכזה יהווה זילות בחיי אדם. שחרור כאמור ישדר נירפות של שלטון החוק. שיחרור מוקדם של הרוצח יפגע בנפש שולחיי, הכמהים לעשיית דין ומיצוי דין עם מי ששפך דם אביהם על לא עוול בכפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully