וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האקרים פרצו לפייסבוק של ידוענים

איילה חננאל

19.9.2010 / 11:25

אנשי תקשורת וידוענים קיבלו הודעה לפיה המשטרה חושדת כי חשבונות הפייסבוק שלהם נפרצו על ידי האקרים. כפי הנראה, מדובר בהאקרים שהיו אחראים לפריצה למחשבי "הישרדות"

קבוצה של אנשי תקשורת וידוענים קיבלו באחרונה מכתבים בהם התבשרו כי לפי החשד, חשבונות הפייסבוק שלהם נפרצו על ידי האקרים. הדבר עלה במהלך חקירה שנוהלה במפלג לחקירת פשעי מחשב של יחידת להב 433. על פי החשד הפריצות בוצעו על ידי שלושת החשודים שעמדו מאחורי הפריצה למחשבי הפקת התוכנית "הישרדות" ומשתתפיה. הפורצים פרסמו "ספויילרים" תחת בלוג ששמו "אגוז צרפתי".

בתחילת חודש ספטמבר הותר לפרסום כי שלושה בני אדם נעצרו בחשד שפרצו למחשבים של משתתפי ומפיקי תוכנית הריאליטי "הישרדות" ששודרה בערוץ 10 בכדי להשיג מידע שיקדים את שידורי התכנית בפועל, וייתן יתרון פרסומי ושיווקי למפרסמים.

ממצאי החקירה הובילו את חוקרי מפלג פשעי מחשב ביחידת להב 433 לבלוג המכונה "אגוז צרפתי" באתר "תפוז", לאחר שבכלי תקשורת אחרים פרסמו פרטים מפרקי התכנית שטרם שודרו שכללו בין היתר את שמות רביעיית הגמר לפני שידורו וכן נתונים נוספים הקשורים לחוזי ההעסקה של המשתתפים. לטענת המשטרה, העצורים הודו בחשדות המיוחסים להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully