וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן ספד להוריו שנרצחו: לא יצליחו לשבור אותנו

1.9.2010 / 13:38

מאות בני אדם הגיעו לבית חגי כדי ללוות בדרכם האחרונה את יצחק וטלי איימס, אבישי שינדלר וכוכבה אבן חיים, שנרצחו בפיגוע ליד חברון. אחד מששת ילדי משפחת איימס ספד להוריו: "אני מבטיח לך אמא שלא אשכח את האחים שלי. כולנו נישאר ביחד ונעבור את זה. נישאר שמחים"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מאות בני אדם הגיעו בצהריים (רביעי) להתנחלות בית חגי כדי ללוות בדרכם האחרונה את ארבעת הנרצחים בפיגוע הירי שאירע אמש ליד חברון. המלווים התכנסו ברחבת בית הכנסת של ההתנחלות, והשקט ששרר בתחילה במקום נשבר בזעקות של כאב עת הוכנסו לרחבה גופותיהם של ההרוגים: יצחק (47) וטלי (45) איימס, אבישי שינדלר (24) וכוכבה אבן חיים (37).

דב ליאור, הרב של קריית ארבע, ספד לארבעה: "זה אסון כבד שפקד את שלוש המשפחות, אסון כבד שפקד את בית חגי, אסון כבד שפקד את כל בית ישראל. יש לנו צבא, יש שירותי ביטחון, וצריכים רק להפעיל אותם בדרך הנכונה והנבונה. לצערנו הרב, המחשבה שאפשר להגיע עם מחבלים הללו להסכם זו טעות ביסודה".

אריאל איימס בן ה-16, שנותר יתום לאחר שהוריו יצחק וטלי נרצחו, ספד להם: "אני מבטיח לך אמא שלא אשכח את המשפחה ואת האחים שלי. אני אדאג להם כמה שאוכל, אני מבטיח לך אבא שלא אפסיק לעלות להר הבית, כולנו נישאר ביחד ונעבור את זה, נהיה שמחים, ולא ניתן למי שניסה לעשות את זה לשבור אותנו".

מומי אבן חיים, בעלה של כוכבה ספד לאשתו: "אני לא מאמין שאני קורא פה מכתב פרידה ממך, אהובה שלי. היית שותפה שלי לחיים, לעשייה, להכל. איך אני אפרד ממך, אני פוחד כוכבה. היום את ואני יוצאים למסע אחרון שלנו ביחד, אני רק רוצה שתדעי שאת לא לבד, איתך יש חבורה קדושה של צדיקים וטהורים שחלקת איתם הסעה אחרונה והרבה יותר. יצחק וטלי. עם ישראל בא ללוות אותך. אני רוצה שכולם ידעו שהם לא המלווים היחידים שלך, אלפי מלאכי שרת מלווים אותך צדיקה שלי".

יושב ראש הכנסת ראובן ריבלין אמר במעמד ההספדים כי: "מי שאפילו מאות קורבנות העשור האחרון לא לימדו אותו עדין, שהמציאות היא אותה מציאות – יהיה נדון לחזור וללמוד שבעיני האויב אין קו ירוק, אין הבדל בין כיבוש 67' לכיבוש 48', ואין הבדל בין בית חג"י לבית יהושע לבית דגן. תשובתנו תהיה תנופת בניה חדשה, תשובה ציונית מהדהדת. עוד שכונה, עוד כרם ועוד חממה, עוד נטיעה ובנין ועוד חיים – תהיה תשובתנו, למען יידעו כל אויבינו כי לא יוכלו לנו".

עדכון ראשון: 12:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully