וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פתחה בחקירה פלילית נגד הרב מוטי אלון

איילה חננאל

5.8.2010 / 0:01

הרב שנחשד על ידי פורום "תקנה" בביצוע עבירות בעלות אופי מיני נגד צעירים במגזר הדתי, נחקר במשטרה על החשדות נגדו. פרקליטו: "החקירה לא הפתיעה איש". הנהלת הפורום שחשף את הפרשה: "בטוחים שהמשטרה תעשה עבודתה נאמנה"

המשטרה פתחה בחקירה פלילית נגד הרב מרדכי (מוטי) אלון, שנחשד על ידי פורום "תקנה" בביצוע עבירות בעלות אופי מיני נגד צעירים במגזר הדתי. זאת לאחר שהגיעה לידיה תלונה של אדם על מעשה שהרב לכאורה ביצע נגדו - מעשה שלא חלה עליו התיישנות. הרב אלון נחקר על התלונה במשטרה במהלך החודש האחרון. עם זאת, המשטרה מסרבת להתייחס לפרשה באופן פומבי.

פרקליטו של הרב אלון, עורך הדין יאיר גולן, הכחיש את החשדות המיוחסים למרשו, ומסר בתגובה כי "הרב אלון לא ביצע כל עבירה. חקירת המשטרה לא הפתיעה איש, משום שברור שלאחר ההכפשות הרבות על הרב, לא נותרה למשטרה ברירה אלא לבדוק את הדברים כפי שנכון לעשות".

הנהלת פורום "תקנה" התייחסה לפרשה בשיחה עם וואלה! חדשות. מהפורום נמסר כי הוא "פועל במקרים שבהם המשטרה אינה יכולה לפעול. כאשר מתאפשרת פעולת המשטרה, פורום תקנה סמוך ובטוח שעבודתה תיעשה נאמנה".

"מעשים המנוגדים לערכי הקדושה"

פורום "תקנה", העוסק בטיפול בהטרדות מיניות ובמניעתן במגזר הדתי, פרסם בחודש פברואר הודעה לפיה הגיעו לחבריו תלונות נגד הרב מוטי אלון בדבר "מעשים המנוגדים לערכי הקדושה והמוסר". לפי ההודעה, נמצא כי בתלונות שהגיעו לפורום "יש ממש". בפורום הסבירו כי פרסמו את ההודעה לאחר שהרב אלון, שבעבר התבקש על ידיהם לא לעסוק בפעילות רבנית, יישם את ההגבלות שניתנו לו "באופן חלקי".

כמו כן, הרב אלון התבקש לחדול מלעסוק בכל "תפקיד חינוכי וניהולי, ומכל ייעוץ אישי ביחידות". ככל הנראה, הרב אלון המשיך לייעץ לצעירים דתיים בעלי נטייה הומוסקסואלית בניגוד להגבלות שהוטלו עליו. מיד לאחר שהתפרסמו החשדות הגיב אלון וטען כי "מדובר בעלילת דם נוראה שמבוססת על תלונה מופרכת מיסודה של אדם שיציבותו נתונה בספק".

הרב אלון, 50, נחשב לאחד מהבולטים שברבני הציונות הדתית ושמו הוזכר בעבר הלא רחוק כמועמד לתפקיד מנהיג המפד"ל או לתפקיד הרב הצבאי הראשי. הוא היה ראש התנועה הרוחנית-חברתית "מבראשית", חבר במועצה להשכלה גבוהה, כיהן כראש ישיבת חורב וכראש ישיבת הכותל ואף הגיש תוכנית שבועית בערוץ הראשון ובערוץ שבע. הרב אלון הוא בן למשפחה ידועה מאוד בציונות הדתית: אביו הוא שופט בית המשפט העליון לשעבר מנחם אלון ואחיו הם ח"כ לשעבר הרב בני אלון והשופט ספי אלון.

עדכון ראשון - 21:44 4.8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully