וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה אמו של חשוד בפרשת הריגול בצפון

איילה חננאל ועידן אבני

26.7.2010 / 12:37

אישה נוספת נעצרה בחשד למעורבות בפרשת הריגול במג'דל שמס. העצורה היא אימו של פידא שאער שנעצר לפני כשבועיים. גם בעלה של האישה נעצר בחשד למעורבות בפרשה

אישה נוספת בת 45 נעצרה היום (שני) בחשד למעורבות בפרשה הביטחונית במג'דל שמס במסגרתה נעצרו לאחרונה מספר חשודים. העצורה היא אמו של פידא שאער, אחד החשודים בפרשה, והיא תובא בהמשך היום להארכת מעצרה בבית משפט השלום בפתח תקווה. עד כה נעצרו בעלה של האישה ובנה בחשד למעורבות בפרשה.

פרחאן, אחד מבניה של העצורה אמר לוואלה! חדשות, כי "לא מובן לי ולא יודע מה רוצים. הם התקשרו אליה ביום שישי וביקשו מאמא שלי ואחותי להגיע לחקירה בפתח תקווה ביום ראשון. השתיים נסעו עם הדודים שלי ועברו חקירה של יותר משש שעות".

"הם הגזימו בשב"כ", הוסיף הבן, "הדרוזים לא ישתקו על דבר כזה, שלקחו אישה לכלא. אני לא יודע מה לעשות. היא לא קשורה לכלום. אבא שלי בעבודה כל הזמן ואמא שלי בבית. היא לא יוצאת לשום מקום. אמא שלי לא מתעסקת בפוליטיקה".

בשבוע שעבר נעצר תושב בקא אל גרביה על ידי היחידה לחקירות בין לאומיות ושירות הביטחון הכללי, בחשד למעורבות בפרשת הריגול בה נעצר תושב מג'דל שמס בחשד לריגול, מגע עם סוכן זר וסיוע לאויב בשעת מלחמה. צו איסור פרסום הוטל על רוב פרטי הפרשה.

לפני כשבועיים נעצר פדא שאער, מוזיקאי במקצועו, בחשד לביצוע עבירות ריגול, מגע עם סוכן זר ומסירת מידע לאויב. שאער נעצר עם שובו לישראל מצרפת. לאחר המעצר אמר אביו, מאג'ד שאער, כי בנו "עוסק במוזיקה שהיא הדבר שמחבר בין כל בני האדם, שאין לו לאום ושפה, אז איך אפשר להגיד עליו שהוא אדם שיעשה מעשה כזה של ריגול ומסירת מידע לאויב? בני הוא אדם טוב ולא עשה את מה שמייחסים לו".

עם זאת, כיומיים לאחר מעצר הבן, עצרו אנשי השב"כ גם את האב בן ה-60 בחשד למעורבות בעבירות נגד ביטחון המדינה. אחיו של מאג'ד, פרחאן שאער, אמר בעקבות המעצר כי "מאג'ד עובד בבניין ולא מתייחס לפוליטיקה". לדברי המשטרה, המעצרים בפרשה הינם תולדה של חקירה סמויה שנוהלה על ידי אנשי היאחב"ל ושב"כ מאז חודש יוני האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully