וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט הררי: השופטים באו לזירת ניסיון הרצח

22.7.2010 / 15:17

השופטים במשפטם של "מלך החיסולים" אבנר הררי ושלושת הנאשמים הנוספים בניסיון הרצח של אייל בליסה, הגיעו לבחון את זירת האירוע בקריית שמואל. גם בליסה עצמו הגיע למקום

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: יאיר דניאל)

השופטים במשפטם של אבנר הררי ושלושת הנאשמים הנוספים בניסיון לרצוח את אייל בליסה, הגיעו הבוקר (חמישי) לרחוב הרצוג בגבעת שמואל כדי לחזות מקרוב בזירת האירוע. השופטים, חאלד כבוב, מאיר יפרח ודפנה אבניאלי, התמקדו במקום בו נמצא האקדח ששימש לניסיון הרצח ובמקום שבו חנו רכבו של הררי ואופנוע של אחד הנאשמים הנוספים.

משם המשיכו השופטים ועורכי הדין לרחוב שבו מתגורר בליסה, שהגיע אף הוא למקום. השופטים נכנסו לרחבת ביתו של בליסה, שמתגורר בסמוך למוסא אלפרון, שם נעצר הררי. "אנחנו לכל אורך הדרך טוענים שאבנר הגיע למקום באופן אקראי. בשום שלב הוא לא הגיע למקום שבו הוטמן הנשק. אני מקווה שהנתונים הללו יובילו בסופו של דבר לזיכויו", אמר פרקליטו של הררי, עו"ד אבי עמירם.

בחודש פברואר הוגש נגד הררי כתב אישום בגין ניסיון רצח וקשירת קשר לביצוע פשע בבית משפט השלום בראשון לציון. הררי, שזכה לכינוי "מלך החיסולים" של העולם התחתון נעצר יחד עם חברו, עידן בן חיים, לאחר שחוקרי היחידה הארצית לחקירת פשעים בינלאומיים חשדו כי השניים היו בדרך לבצע חיסול בגבעת שמואל.

אופנוע ואקדח עם משתיק קול

מכתב האישום עולה כי הארבעה קשרו קשר לרצוח את אייל בליסה בביתו שברחוב בן יוסף בגבעת שמואל. לשם כך, הררי ואחד החשודים הנוספים, ישראל חמדי, ערכו ב-20 בינואר סיור מקדים בסביבת ביתו של בליסה ברכבו של הררי ובהמשך היום יצא הררי יחד עם שני חשודים נוספים לערוך סיור רכוב ורגלי ברחובות הסמוכים לביתו של בליסה.

לפי כתב האישום, ב-25 בינואר תכננו הארבעה לרצוח את בליסה, ולשם כך הצטיידו באקדח בעל משתיק קול, ועידן בן חיים השאיל אופנוע מסוג T-Max מאחיו ואף הרכיב עליו לוחיות זיהוי גנובות. בן חיים והררי יצאו אחר הצהריים לכיוון גבעת שמואל לבצע את מזימתם, הררי ברכבו ובן חיים רכוב על האופנוע, כשברשותם האקדח. השניים הגיעו סמוך לביתו של בליסה והחביאו את האקדח בתוך שקית ניילון, הוציאו את כרטיסי ה"סים" ממכשירי הטלפון הסלולריים שלהם כך שלא ניתן יהיה לעקוב אחריהם, ונכנסו לחצר הבית של בליסה במטרה לבדוק אם ניתן לבצע את הרצח.

בשל החשש שהשניים יבצעו את זממם, קפצו בלשי המשטרה על השניים בחצר ביתו של בליסה, עצרו את הררי ואילו בן חיים הצליח להימלט מהחצר, עלה על אופנועו וניסה להימלט מהמקום, אך נעצר על ידי המשטרה. "במעשיהם אלה, קשרו הנאשמים קשר לרצוח את בליסה, וניסו לרצוח אותו בפועל", נכתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully