וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד נוסף בפרשת הריגול במג'דל שמס

איילה חננאל

20.7.2010 / 15:55

תושב בקא אל גרביה נעצר על ידי היאחב"ל והשב"כ בחשד למעורבות בפרשת הריגול שנחשפה לפני כשבוע בצפון הארץ. צו איסור פרסום הוטל על רוב פרטי הפרשה

תושב בקא אל גרביה נעצר היום (שלישי) על ידי היחידה לחקירות בין לאומיות ושירות הביטחון הכללי, בחשד למעורבות בפרשת הריגול בה נעצר תושב מג'דל שמס בחשד לריגול, מגע עם סוכן זר וסיוע לאויב בשעת מלחמה . צו איסור פרסום הוטל על רוב פרטי הפרשה. החשוד יובא להארכת מעצר בהמשך היום בבית משפט השלום בפתח תקווה.

בתחילת השבוע שעבר נעצר פדא שאער, מוזיקאי במקצועו, בחשד לביצוע עבירות ריגול, מגע עם סוכן זר ומסירת מידע לאויב. שאער נעצר עם שובו לישראל מצרפת. לאחר המעצר אמר אביו, מאג'ד שאער, כי בנו "עוסק במוזיקה שהיא הדבר שמחבר בין כל בני האדם, שאין לו לאום ושפה, אז איך אפשר להגיד עליו שהוא אדם שיעשה מעשה כזה של ריגול ומסירת מידע לאויב? בני הוא אדם טוב ולא עשה את מה שמייחסים לו".

עם זאת, כיומיים לאחר מעצר הבן, עצרו אנשי השב"כ גם את האב בן ה-60 בחשד למעורבות בעבירות נגד ביטחון המדינה. אחיו של מאג'ד, פרחאן שאער, אמר בעקבות המעצר כי "מאג'ד עובד בבניין ולא מתייחס לפוליטיקה". לדברי המשטרה, המעצרים בפרשה הינם תולדה של חקירה סמויה שנוהלה על ידי אנשי היאחב"ל ושב"כ מאז חודש יוני האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully