וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של שרה פיילין התארסה לאבי תינוקה

בריסטול פיילין, בתה של המועמדת לשעבר לסגנות נשיאות ארה"ב, ולוי ג'ונסטון הודיעו שהם מאורסים, בתום שנה וחצי רוויית חילופי השמצות בין משפחותיהם. עכשיו רק חסרה להם ברכתה של האם

בריסטול פיילין, בתה של המועמדת לשעבר לסגנות נשיאות ארצות הברית שרה פיילין, מאורסת לאבי תינוקה לוי ג'ונסטון. השניים מופיעים יחד עם בנם טריפ על שער השבועון "אס וויקלי" המתפרסם היום (רביעי).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא,הפתעה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיילין, בת 19, וג'ונסטון, בן 20, ביטלו את ארוסיהם הקודמים שבועיים אחרי שטריפ נולד בדצמבר 2008. הם חזרו זה לזו לפני שלושה חודשים בעת שדנו בהסדרי המשמורת של בנם בן ה-18 חודשים. "התארסנו לפני שבועיים", סיפרה בריסטול לשבועון. "זה הרגיש נכון, למרות שאין לנו אישור מההורים". לדבריה, אחרי שהיא ולוי נפגשו והלכו לטיול עם טריפ היא חשבה עד כמה הוא השתנה. "הוא שלח לי מסרון 'אני מתגעגע אליך, אני אוהב אותך. אני רוצה להיות איתך שוב. הייתי בשוק".

עכשיו עומדת בפני הזוג הצעיר המשימה הקשה של קבלת אישורה של אם הכלה, שרה פיילין. המושלת לשעבר של אלסקה לא הסתירה את רגשותיה כלפי ג'ונסטון, לאחר שטען בראיון כי היא מכנה את בנה הפעוט טריג, הלוקה בתסמונת דאון, "מפגר". היא תקפה אותו על כך שהצטלם לירחון פלייבוי, ובראיון עם אופרה ווינפרי קראה לו "רוקי הוליווד" ואמרה כי הוא מטפח קריירת פורנו. לדברי בריסטול, "זה מאיים ומפחיד רק לחשוב מה תהיה התגובה שלה. אני מקווה שהיא תתמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully