וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 רבנים מת"א: לא להשכיר דירות למסתננים

איילה חננאל

8.7.2010 / 13:07

תושבי דרום תל אביב החתימו 25 רבנים על עצומה הקוראת לא להשכיר דירות בעיר למסתננים ולעובדים זרים. בין השאר נאמר בעצומה, כי "ההפקרות הממשלתית מתחילה בגבול ישראל-מצרים ומסתיימת באלימות שמשתלטת על דרום ת"א"

25 רבנים מתל אביב חתמו היום (חמישי) על עצומה הקוראת לא להשכיר דירות למסתננים ולעובדים זרים ששוהים בישראל באופן בלתי חוקי. בעצומה, שיזמו תושבי שכונות בדרום תל אביב, נאמר: "לא נסכים שהשכונות בהן גדלנו יהפכו לשכונות סודניות (דבר שקרה כבר לנווה שאנן)".

תושבי השכונות ניסו לפעול בעבר בדרכים שונות כדי למנוע מעובדים זרים להתגורר בשכונות, ובין השאר ערכו הפגנות רבות בשכונת התקווה בדרום העיר. לאחר שמאמציהם עלו בתוהו, החליטו התושבים להחמיר את מאבקם ולהחתים גם רבנים רבים על "איסור להשכרת דירות למסתננים", כלשון העצומה, בתקווה שבכך תיעצר הידרדרות השכונות. דפי העצומה נתלו בכל רחבי דרום תל אביב. דפי העצומה גם יחולקו בשבת בבתי הכנסת באזור.

"המצב לא יכול להמשיך כך", נכתב בעצומת התושבים, שהגיעה לדבריהם, "בעקבות הלחץ הכבד בו שרויות השכונות בדרום תל אביב, בעקבות ההפקרות הממשלתית שמתחילה בגבול ישראל-מצרים ומסתיימת בהפקרות ובאלימות שמשתלטת על דרום תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully