וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נדרסה למוות על ידי רכבת בבית יהושע

אריאל נוי

8.7.2010 / 9:32

על פי עדות של חייל שהיה במקום, האישה הגיעה לרציף, הניחה את תיקה על הרצפה וקפצה על פסי הרכבת עם כניסתה לתחנה. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה. בעקבות זאת, נרשמו שיבושים בתנועת הרכבות

שיבושים קשים מורגשים הבוקר (חמישי) בתנועת הרכבות, בעיקר באזור החוף, לאחר שאישה נפגעה מרכבת בתחנה בכפר יהושע וצוות מד"א שרון שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. נסיבות הפגיעה נבדקות על ידי המשטרה, אולם מ"רכבת ישראל" נמסר כי חייל שהיה עד לאירוע סיפר כי האישה הגיעה לרציף, הניחה את תיקה על הרצפה וקפצה על פסי הרכבת עם כניסתה לתחנה.

גיל אטז, פרמדיק מד"א שהגיע למקום סיפר לוואלה! חדשות: "מצאנו במקום גופה מרוטשת, אובדן צלם אנוש מוחלט. היא היתה מונחת על המסילה". לפני כחצי שנה נדרסה אישה בת 36 למוות על ידי רכבת סמוך לכפר ויתקין. האישה שכבה על פסי הרכבת, ועם הגעתה - נדרסה ומתה במקום.

מעבר הרכבת הבית יהושע היה לא פעם מוקד לתאונות ולאירועים חריגים. לפני כשלושה שבועות אישה נפצעה באורח קל בתאונה שאירעה בין רכבת לבין רכב מסחרי סמוך למעבר הרכבת בבית יהושע.

לפני ארבע שנים אירעה תאונה קטלנית סמוך לתחנת הרכבת במקום כשרכבת נוסעים שיצאה מנמל התעופה בן גוריון לכיוון עכו התנגשה בטנדר שנתקע על מפגש מסילת החוף עם כביש 553. חמישה מנוסעי הרכבת נהרגו ויותר מ-80 נפצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully