וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו טיר סירב לעזוב את שטח ישראל - ונעצר

איילה חננאל

30.6.2010 / 17:30

איש חמאס מוחמד אבו-טיר ששוחרר לפני כחודש מבית הכלא לאחר שריצה ארבע שנות מאסר, נעצר לאחר שסירב לעזוב את תחומי מדינת ישראל כפי שנדרש ממנו

חבר הפרלמנט הפלסטיני לשעבר מטעם חמאס מוחמד אבו-טיר נעצר היום (רביעי) בכניסה לשכונת ארמון הנציב בירושלים על ידי בלשי מפלג המיעוטים ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. לדברי המשטרה, הוא נעצר לאחר שלא עזב את תחומי מדינת ישראל כפי שנדרש ממנו. אבו-טיר נלקח לחקירה במשרדי היחידה. מחר יובא אבו טיר להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

בתחילת החודש עוכב אבו טיר לחקירה יחד עם שלושה חברים נוספים במועצה המחוקקת הפלסטינית מטעם חמאס על ידי משטרת מרחב ירושלים ותעודות הזהות הישראליות נלקחו מהם. לארבעה: אבו טיר, מוחמד טוטאח, חאלד אבו עראפה ואחמד אטון נאמר כי לאור סירובם להתפטר מהמועצה המחוקקת ועל רקע החלטת בג"ץ בנושא, עליהם לעזוב את שטחי ישראל בתוך כחודש ושאם לא ייעשו כן – ייעצרו.

אבו טיר, מבכירי חמאס בגדה היה כלוא בישראל מאז חודש יוני 2006, ושוחרר הבוקר לאחר שסיים לרצות את תקופת מאסרו. אחרי שיצא מהכלא הועבר אבו טיר לבית המעצר ב"מגרש הרוסים" בירושלים, שם עבר תהליכי שחרור אחרונים. מבית המעצר הוא עשה את דרכו לביתו בשכונת צו?ר באה?ר במזרח ירושלים, שם התקבל בהתלהבות. אבו טיר התבקש לשוב למקום ממנו יצא לחופשי על מנת לעבור חקירה בנושא שטרם ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully