וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודה בדקירת האם תואשם ברצח כפול?

רמי שני

17.6.2010 / 0:30

התינוק שיולד במצב קשה, לאחר שאמו טלי עטר נדקרה למוות על ידי שכנתה, מת אתמול בביה"ח קפלן ברחובות. הלוויתו נדחתה בשל בקשת המשטרה לבצע נתיחה בפעוט. המשפחה מתנגדת לנתיחה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: עידן גוראל)

תינוקה של טלי עטר, שנדקרה למוות בתחילת השבוע באשדוד, מת אתמול אחר הצהריים (רביעי) בבית החולים קפלן ברחובות. מצבו של התינוק שהיה מחובר למכשירי הנשמה וההחייאה הידרדר בשעות האחרונות ואחר הצהריים כאמור הוא מת.

בעקבות הכוונה לקבור את התינוק עוד הערב, הוציא בית משפט השלום באשדוד צו המעכב את הלוויה, זאת על מנת לבצע בו נתיחה שלאחר המוות במכון לרפואה משפטית באבו כביר. הנתיחה נועדה לקבוע האם העובר מת כתוצאה מהדקירות, אז ייתכן ויבקשו בפרקליטות להאשים את בר אושר גם בהריגתו. הבקשה לדחיית הלוויה הוגשה בידי המשטרה והפרקליטות ונמסר כי בני משפחת הפעוט מתנגדים לבקשה.

דבורה אמזלג, אחותה של טלי עטר, סיפרה לאחר ההודעה על מותו של התינוק כי המשפחה חיכתה במשך שעות ארוכות לתשובות מהרופאים על מצבו של התינוק. אמזלג הוסיפה כי בקרב המשפחה החלו לחשוב שהרופאים כבר ידעו כי הוא קרוב למוות אולם לא סיפרו זאת למשפחה.

עטר נדקרה למוות ביום ראשון השבוע, על רקע סכסוך עם שכנתה לבניין. היא נדקרה בצווארה ובבטנה מספר פעמים. צוות של מגן דוד אדום ואנשי זק"א שטיפל בה, העביר אותה במצב קשה מאוד לבית החולים קפלן ברחובות, שם נקבע מותה אך הרופאים הצליחו ליילד אותה בניתוח קיסרי. כבר לאחר הוצאתו מהרחם, התברר שמצבו של הפעוט קשה מאוד. למרות זאת, נאבקו הרופאים על חייו ורק עתה, לאחר שמצבו הידרדר, הם הודיעו לאב על מצבו ועל האפשרות שיהיה צורך לנתק אותו ממכשירי ההחייאה.

מעצרה של החשודה בביצוע הרצח, מזל בר אושר, הוארך השבוע בבית משפט השלום באשדוד בעשרה ימים. השופט אריאל ברגנר ציין בהחלטתו כי נשקפת מסוכנות משחרור החשודה, וכי הוא עלול להוביל להתחמקות מעונש ולשיבוש הליכי חקירה. אתמול שחזרה בר אושר את המעשה ברחוב סיני באשדוד. השחזור נעשה בליווי שוטרי מרחב לכיש לאחר שהמשטרה סגרה את האזור, מחשש לעימותים בין החשודה לבני משפחת הנרצחת.

כעת עדיין לא ברור האם תואשם בר אושר במעשה רצח נוסף לאחר מותו של התינוק.


עדכון ראשן - 17:46

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully