וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: החשודה בדקירה באשדוד תואשם ברצח

רמי שני

14.6.2010 / 0:47

במשטרת אשדוד ממשיכים לחקור את מזל בר-אשר שלפי החשד דקרה למוות את שכנתה טלי עטר. במשטרה טוענים כי החשודה החליטה "לסגור חשבון" עם המנוחה וש"מדובר ברצח אכזרי"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: דורון שטיין)

משטרת אשדוד ממשיכה לחקור את מזל בר-אשר בת ה-38, החשודה שדקרה אתמול (ראשון) למוות את טלי עטר, שכנתה בת ה-34. במשטרה מציינים כי בר-אשר שנעצרה נחקרת בחשד לרצח וש"מדובר ברצח אכזרי". עוד נמסר כי החשודה, בת 38 ואם לשניים, משתפת פעולה בחקירה. הבוקר היא תובא לדיון בהארכת מעצרה. מחקירת המשטרה עולה כי החשודה ראתה את סימני הקפה שעמו לכלכה עטר את הכביסה שתלתה לייבוש וכן לכלוך שנמצא ליד דלת דירתה.

עוד אומרים במשטרה כי החשודה החליטה "לסגור חשבון" עם עטר, הצטיידה בסכין מטבח וכשראתה את עטר יוצאת מהבית, היא התנפלה עליה ולפי החשד דקרה אותה מספר פעמים. איש זק"א שהגיע למקום סיפר כי "העלינו את הנדקרת לאמבולנס במצב קשה מאוד, אחרי שהיא איבדה הרבה דם ונשימתה היתה כבדה. לצערנו, לאחר מכן, שמענו שהיא מתה". במשטרת אשדוד, העריכו כאמור הערב שהחשודה תועמד לדין באשמה של רצח.

מוקדם יותר סיפר אחיה של עטר לוואלה! חדשות כי "אחותי לא היתה מסוגלת לפגוע באיש ואני לא מבין איך זה קרה". אני מכיר את אחותי. היא עבדה בבית תמחוי והיתה בעלת לב טוב. היא לא יכלה לפגוע באיש. אין לי מושג איך זה קרה".

הנדקרת, בת 34, הותירה אחרי מותה שלושה ילדים. היא מתה מפצעיה, לאחר שכשלו ניסיונות ההחייאה של הרופאים בבית החולים קפלן ברחובות. מהחקירה הראשונית עלה כי גרונה שוסף והיא סבלה מדקירות בכל חלקי גופה. צוותים של מגן דוד אדום וזק"א הוזעקו אליה וביצעו בה פעולות החייאה. לאחר מכן פונתה עטר לבית החולים קפלן, אולם חרף מאמצי ההחייאה בחדר טיפול נמרץ, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. הצוותים ניסו להציל את חיי תינוקה וכעת הוא מאושפז בפגייה במצב קשה.


עדכון ראשון - 20:47 13.6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully