וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל לשעבר הורשע בהטרדת תלמידה ומורה

גלעד גרוסמן

27.5.2010 / 12:01

שמעון שיבר, שהיה מנהל תיכון "עמית עמל" בראשון לציון, הורשע על פי הודאתו במסגרת עסקת טיעון בביצוע עבירות מין בארבע מתלוננות. התביעה: "הוא ניצל את מעמדו באופן בוטה"

בית משפט השלום בראשון לציון הרשיע הבוקר (חמישי) את שמעון שיבר, לשעבר מנהל תיכון "עמית עמל" בעיר, בביצוע עבירות מין. שיבר הודה במסגרת הסדר טיעון בעבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה, שביצע בתלמידה, באם של אחד מתלמידיו, במורה וכן בסייעת בבית הספר.

התובעת במשפט, עו"ד שרון משעל מפרקליטות מחוז מרכז, אמרה לאחר הדיון כי "שיבר הורשע על פי הודאתו בשורה של עבירות מין שביצע בארבע מתלוננות שונות במהלך כהונתו כמנהל, תוך ניצול בוטה של מעמדו הכוח שלו והסמכות שניתנו לו".

היא הוסיפה שההסדר הושג בשיתוף פעולה מלא עם כל המתלוננות, "שנתנו הסכמתן להסדר שמנע מהן את הצורך להעיד בבית משפט, ומאפשר להן, עד כמה שניתן, לשים את הפרשה מאחוריהן". היא הוסיפה שהתביעה תדרוש עונש מאסר משמעותי בפועל וכן פיצוי כספי עבור כל המתלוננות, "באופן שיהלום את חומרת העבירות, ביצוען לאורך זמן והניצול המחפיר של מעמדו בבית הספר"

לפני כשנה הוגש לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד שיבר באשמת הטרדה מינית ומעשה מגונה שביצע בתלמידה אחת, בשתי סייעות ובאם של תלמיד. מכתב האישום, עולה, כי באחד המקרים, הגיעה אמו של אחד התלמידים למשרדו של שיבר כדי לבקש את עזרתו.

לפי כתב האישום, לאחר שנכנסה האם למשרד, נעל שיבר את הדלת. המתלוננת הבהירה לשיבר את מטרת בואה, והם החלו לשוחח על מצבו של בנה ושל משפחתה. המתלוננת שיתפה את שיבר בקשייה בעקבות הסתבכותו של בנה והעברתו בית ספר.

שיבר נאשם בכך שבמהלך השיחה עם המתלוננת אמר לה כי לדעתו היא אינה מסופקת מינית. המתלוננת השיבה, שאין זה נכון, וביקשה להחזיר את השיחה לנושא לשמו הגיעה. בהמשך הוציא הנאשם כדור מסוג "ויאגרה" ממגירת שולחנו, אותו הגדיר "תרופת פלא", והמליץ לה לרכוש כדור מעין זה עבור בעלה כדי לשפר את חיי המין שלה.

עוד עולה מכתב האישום, כי בשלב זה ביקש שיבר מהמתלוננת כי תיתן לו לבצע בה מין אוראלי על השולחן במשרד. בתגובה אמרה האם לשיבר, כי היא מוכרחה ללכת מהמשרד. הנאשם המשיך וביקש שטרם לכתה תסור לשולחנו כדי לראות דבר מה. האישה התקרבה אל השולחן, והתיישבה על כיסא לצד הנאשם, לבקשתו. שיבר הראה למתלוננת על צג המחשב סרטון פורנוגרפי קצר, שאל מה דעתה עליו ושפשף באמצעות ידו את ירכה, ללא הסכמתה. המתלוננת השיבה, כי זה מגעיל אותה וביקשה ללכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully