וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט נחקר 8 שעות: "לא הופתעתי מאף שאלה"

גלעד גרוסמן

25.5.2010 / 16:01

ראש הממשלה לשעבר נחקר באזהרה לראשונה בחשד שקיבל מעל מיליון שקלים מיזמי פרוייקט הולילנד כדי לקדם את אישורי בנייתו. הוא חשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון

חקירתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הסתיימה בצהריים (שלישי) שמונה שעות לאחר שהחלה. הבוקר התייצב ראש הממשלה לשעבר במשרדי יאח"ה (היחידה הארצית לחקירות הונאה) בלוד שם נחקר לגבי החשדות כי קיבל שוחד של מעל מיליון שקלים מיזמי פרויקט "הולילנד" כדי לקדם את אישורי בנייתו. מהמשטרה נמסר כי אולמרט חשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון בתקופה בה כיהן כראש עיריית ירושלים ושר התמ"ת.

אולמרט אמר לאחר החקירה כי לא הופתע משום שאלה ולא היסס בשום תשובה. יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, הוסיף שהאווירה בחקירה היתה עניינית. אולמרט צפוי להיחקר שוב ביום ראשון הקרוב. הוא שוחרר ללא תנאים מגבילים, מלבד העובדה שנאסר עליו להיות בקשר עם המעורבים האחרים בפרשה.

אולמרט הגיע הבוקר סמוך לשעה 8:00, למשרדי החקירות בלוד של יאח"ה שם הוא נחקר באזהרה לראשונה כאזרח מן השורה. זוהי הפעם הראשונה שבה אולמרט נחקר במשרדי יאח"ה, לאחר שאת חקירותיו הקודמות ביצעו החוקרים במעון ראש הממשלה.

דן אמר אתמול לוואלה! חדשות כי "לאחר שישה שבועות של הדלפות מופרכות וחסרות בסיס, התפנתה סוף סוף המשטרה לבדוק את הטענות עם אולמרט, שהבהיר מפורשות יותר מפעם אחת כי מעולם לא הוצע לו שוחד וכי מעולם לא לקח שוחד, לא במישרין ולא בעקיפין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully