וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה קיימה יחסי מין עם תלמידה

קובי מנדל

24.5.2010 / 8:35

המשטרה עצרה מורה בת 51 מאזור חיפה בחשד שקיימה קשר מיני במשך כמה שנים עם תלמידתה בת ה-17. המורה טוענת כי הקשר בין השתיים לא היה מיני וכי מדובר ביחסי ידידות וחברות בלבד

בית משפט השלום בקריות האריך בצהריים (שני) את מעצרה של מורה בת 51, מאזור חיפה, החשודה שקיימה קשר מיני במשך כמה שנים עם תלמידתה. במשטרה חושדים כי היחסים בין השתיים נמשכו גם לאחר שהחשודה הפסיקה ללמד את הנערה. המורה, שהינה אם לילדים, אינה נשואה. המורה חשודה בביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטין, בעילת קטינה מתחת לגיל 16, ובעילת קטינה שלא בהסכמתה החופשית.

המקרה נחשף לאחר שהורי התלמידה, היום בת 17, הבחינו כי היא מידרדרת בלימודיה. לבסוף נודע הקשר בין השתיים להורי התלמידה ואלה הניעו את הבת להגיש תלונה במשטרה. הנערה לומדת בבית ספר תיכון בו גם מלמדת המורה.
.
בעקבות התלונה המורה נעצרה ובחקירתה היא טענה כי לא היה מדובר בקשר מיני, אלא בקשר של ידידות וחברות בלבד. התלמידה טענה מנגד כי הקשר המיני היה בהסכמתה וכי המפגשים ביניהן התקיימו הן בבית המורה והן במקומות אחרים.

פרקליטה של המורה, עורך הדין רונן חליוה, מסר לוואלה! חדשות בתום הדיון כי "מדובר בעלילה שפלה מאחר שהמורה שטיפלה בתלמידה במשך שנים וסייעה לה, החליטה לחדול מכך ולפיכך מדובר במניע של נקמה". הוא הדגיש כי מרשתו, שהינה אישה נורמטיבית, מוכנה לכל חקירה ובדיקה שהיא, כולל עימות ובדיקה במכונת אמת כדי להוכיח את חפותה. בית המשפט אף הוציא צו איסור פרסום לגבי פרטיהם של המעורבים בפרשה.


לפני כחודשיים הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כתב אישום נגד שמואל הורמן, בן 63 מהרצליה, בגין ביצוע מעשים מגונים בשלוש קטינות אותן לימד מתמטיקה באופן פרטי. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אווקה זנה מפרקליטות מחוז תל אביב, במהלך שיעור פרטי שערך עם נערה בת 14 בתחילת החודש בבית אביה ביישוב בשרון, שאל הורמן את הנערה אם ישנם אנשים נוספים מלבדם בבית. לאחר שזו השיבה לו בשלילה, החל לגעת בה במקומות אינטימיים. היא הצליחה להדוף אותו וביקשה ממנו שיעזוב את הבית.

  • עוד באותו נושא:
  • מורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully