וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה מנתניה חשודה בהתעללות והרעבת בנה

המשטרה עצרה אישה מנתניה החשודה בהתעללות קשה בבנה בן ה-10. הילד נמצא בחדר בדירה כשהוא חבול ועל גופו סימני אלימות. האם אמרה לחוקריה כי המכות הן אמצעי חינוכי והסבירה את מעשיה באמירה "חוסך שבטו שונא בנו"

מורה מנתניה חשודה בהתעללות קשה בבנה בן ה-10. המשטרה הוזעקה אתמול (חמישי) בלילה לדירה לאחר שהתקבלו תלונות מצד השכנים ששמעו צעקות וחבטות מהדירה וכן מוזיקה רועשת. בתחילה סירבו בני המשפחה לפתוח את הדלת לשוטרים, אך לאחר דין ודברים הכניסו את השוטרים לדירה. היום האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרה של האם בשלושה ימים.

הילד נמצא בחדרו כשהוא מדמם ממצחו, חבול ומוכה ועל גופו סימני אלימות קשים. הוא סיפר כי לא אכל דבר מאז שעות הבוקר. האם, מורה לערבית בת 42, חשודה שנהגה להרעיב את בנה להכותו עם חובט שטיחים ולמנוע ממנו להגיע לבית הספר, כדי לחנכו בעצמה בבית.

בתחילה סיפרו בני הזוג לחוקרים כי הבן חבול משום שנפל מהאופניים, אך בהמשך שינתה האם את גרסתה והודתה כי המכות הן אמצעי חינוכי עבור בנה, משום שלדבריה "חוסך שבטו שונא בנו". גם בן זוגה נעצר, בחשד לשיבוש הליכי חקירה.

משרד החינוך מסר בתגובה כי יבדוק באופן יסודי את הנושא וכן את נושא הרישום במסגרת הלימודים מול הרשות המקומית ויפעל בתיאום מלא עם משטרת ישראל.

מקרה אחר של התעללות בילדים והרעבה הגיע אתמול לסיומו בפרשת "האם המרעיבה". שלוש שנים במעצר בית והרחקה מילדיה למשך התקופה – אלו עיקרי הסדר הטיעון עליו חתמו פרקליטי "האם המרעיבה" ונציגי הפרקליטות וזאת לאחר שהאם הודתה בהתעללות בבנה ח' בן ה-3. ביהמ"ש צפוי לאשר את ההסדר ביום שני. בנוסף נקבע כי האם תוכל להיפגש עם ילדיה בכפוף להסדרים שיחתמו וכן שמשפחתה תהיה תחת פיקוח הדוק של רשויות הרווחה למשך חמש שנים.

מדובר בהסדר טיעון יוצא דופן שכן הצדדים הסכימו כי האם תישלח למעצר בית בטרם נגזר דינה ורק בעוד שלוש שנים יתקיימו דיונים לעונש ויינתן גזר הדין. אופי ההסדר נובע מהרצון של הפרקליטות לשקם את האם ואת משפחתה.

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully