וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של שי ארביב: "הנערות יזמו הכל"

איילה חננאל

10.5.2010 / 12:40

ביהמ"ש האריך בשמונה ימים את מעצרו של שי ארביב החשוד בשידול נערות חוסות לזנות. לדברי המשטרה, בימים האחרונים התקבלו איומים בפני המתלוננים שלא לשתף פעולה עם החוקרים

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בשמונה ימים את מעצרו של שי ארביב, החשוד בשידול נערות חוסות לזנות. נציג המשטרה אמר בדיון כי "מאז חשיפת הפרשה בתקשורת הגיעו אלינו עוד מתלוננות שהגישו תלונות נגד ארביב בגין מעשים קשים וחמורים". עוד נטען, כי "ארביב ליקט את הנערות ואסף אותן מהרחוב לביתו תוך כדי שהוא לא מאפשר להן לצאת מהדירה וממכר אותן לסמים ולזנות".

השופטת גיליה רביד אמרה בדיון כי "בית המשפט כבר קבע כי ישנו חשד סביר הקושר אותו לביצוע המעשים ובימי המעצר המשטרה לא שקדה על שמרייה והחשדות רק התגברו והגיעו מתלוננות נוספות".

פרקליטתו של ארביב, עורכת הדין טלי גוטליב מהסנגוריה הציבורית, אמרה בדיון כי בעימותים שנערכו לשתיים מהנערות הן העידו כי המעשים לא בוצעו בכפייה. נציג המשטרה הכחיש את הדברים ואמר כי "הוא איים עליהן שאם הן לא יעשו מה שהוא יגיד, הוא ידווח עליהן למשטרה ויזרוק אותן החוצה לרחוב. צריך לראות את התיעוד של הדירה בה בוצעו המעשים. זה מזעזע. אם הן בחרו לחיות שם, הן באמת חסרות כל".

"הן עשו הכל מיוזמתן"

בני משפחתו של ארביב אמרו בפתח הדיון להארכת מעצרו כי "הנערות האלו עברייניות, הן עשו הכול מיוזמתן ורצונן". הם הוסיפו כי אביו של ארביב נהג לנסוע בכל יום מאור יהודה לבית בנו שבתל אביב בכדי להביא לו מזון ובגדים נקיים, לטענתם, הדבר מוכיח כי לא מדובר ב"סרסור שמרוויח אלפי שקלים".

כמו כן, לחוקרי מרחב יפתח שהופקדו על חקירת הפרשה נודע כי מאז מעצרו של ארביב וחשיפת הפרשה, קיבלו חלק מהנערים והנערות המעורבים בה איומים מצד אנשים שהזדהו כחבריו של ארביב. הם הזהירו את הנערים מפני שיתוף פעולה עם חוקרי המשטרה.

ארביב, בן ה-25 מתל אביב, נעצר לפני כשבועיים בחשד ששידל נערות חוסות לזנות ולביצוע אקטים מיניים של סאדו-מאזו. בנוסף, חושדים במשטרה כי הוא נהג לתת לנערות סמים מכל הסוגים ולאחר שהתמכרו - דרש מהן לעבוד בזנות כדי לממן את הסמים. לפי החשד, ארביב פלש לדירה בשכונת פלורנטין שבתל אביב והפך אותה לבית זונות בה שידל לזנות את חברותיה של נערה בת 17 שהתגוררה לידו.

מחקירת משטרת מרחב יפתח עולה כי ארביב סירסר תשע נערות חוסות בגילאי 15-16 באמצעות מודעות באתרי אינטרנט והפצת כרטיסי ביקור שעליהם היה רשום: "רוצה שאהיה המלכה שלך?". הטלפון שמסר כדי ל"תאם" את הפגישות היה של הנערה שהתגוררה לידו, ובכך הוא הפך אותה ל"מאדם" של בית הזונות.

הנערות אותן סירסר היו במצוקה, ולפי החשד כאשר הן ביקשו ממנו שיחדל ממעשיו, הוא נהג לאיים עליהן שיסגיר אותן לרשויות הרווחה. המשטרה חושדת כי הוא אילץ אותן לקיים יחסי מין עם יותר מגבר אחד ליום ואף עם שני גברים במקביל וכן לקיים אקטים מיניים של סאדו מאזו. בחיפוש בדירתו נמצאו שוט ואזיקים. לפי החשד, באחד המקרים הוא אף לקח את אחת הנערות לתחנה המרכזית הישנה וסרסר אותה ברחוב ללקוחות שעברו ברחוב. במקרה אחר ארביב חשוד כי לאחר שיצא לבילוי במועדון עם אחת מהנערות, הוא ביקש ממנה שתשדל נער שפגשו שם שיחזור עמם לדירה. לפי החשד, לאחר שהנער הסכים - הוא ביצע בו מעשה מגונה.

עדכון ראשון: 11:30

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully