וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: זקן העבירה מיליון שקלים לאולמרט

2.5.2010 / 14:51

מנהלת לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט המעורבת לפי החשד בפרשת הולילנד נשלחה ל-10 ימי מעצר בית. במשטרה טוענים כי זקן העבירה מיליון שקלים לרה"מ לשעבר וחשודה גם בקבלת שוחד בגובה מאות אלפי שקלים

עוז מרון

(צילום: עוז מרון; קריינות: רועי כ"ץ; עריכת וידאו: יאיר דניאל)

המשטרה ביקשה בצהרים (ראשון) מבית משפט השלום בראשון לציון לשחרר למעצר בית של 10 ימים את שולה זקן, במהלכם ייאסר עליה ליצור קשר עם אף אדם פרט לבני משפחתה או עם פרקליטה עו"ד מיכה פטמן. מהבקשה למעצר בית שהגיש רב פקד ליאור רייס מיאח"ה עולה שזקן חשודה בקבלת שוחד של מאות אלפי שקלים ובהעברת שוחד של מעל מיליון שקלים לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. לזקן יותר לצאת ממאסר הבית בכדי להשתתף במשפטה בבית המשפט המחוזי בירושלים.

זקן, ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, החשודה במעורבות בפרשת "הולילנד", מוחזקת במעצר מזה כשבוע. בין השאר חשודה שקיבלה לידה תכשיט בשווי 10,00 שקלים ותמונה בשווי של בין 4,000 ל-5,000 שקלים כדמי שוחד. היא חשודה עוד שניסתה לשבש את אחת מחקירותיו של אולמרט, כאשר הודיעה לשמואל דכנר שהוא עומד להיחקר ביאח"ה וביקשה ממנו לא לספר לחוקרים על מעשיו של עו"ד אורי מסר בפרשת הולילנד. כמו כן עולה מהדברים כי זקן חשודה בהעברת כספי שוחד למהנדס העיר דאז אורי שטרית.

זקן עצמה אמרה היום בבית המשפט כי סיפרה לחוקרים את האמת ושהיא מוסרת את גרסתה במקומות הנכונים ו"לא בתקשורת". היא הוסיפה שהיא "חזקה" והודתה לאלוהים שהעניק לה "חוסן" להתמודדות הקשה.

בדיון שהתקיים בהארכת מעצרה לפני כשבוע אמר נציג המשטרה כי לזקן היתה השפעה מכרעת הן על ההתנהלות בעיריית ירושלים והן במשרד התמ"ת. בנוסף, נטען בדיון, כי יחד עם עו"ד אורי מסר, הוציאה זקן חשבוניות כדי לתעד כביכול את מקור הכסף. המשטרה טענה בדיון כי בתמורה לשוחד, זכו הגורמים המעוניינים בדלת פתוחה ללשכתו של אולמרט.

יועץ התקשורת של אהוד אולמרט, אמיר דן, מסר בתגובה לטענות המשטרה, כי "כבר שלושה שבועות המשטרה מייצרת פעם אחר פעם כותרות גדולות על גבו של אולמרט, אבל עד כה לא התפנתה לשאול אותו ולו שאלה אחד. כנראה שליצור כותרות מנופחות ולפגוע בשמו של אדם זה קל יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully