וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עיריית י-ם תקפיא את פרויקט הולילנד?

היועץ המשפטי של עיריית י-ם ומהנדס העיר הגישו בקשה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה לעצירת הבנייה של 3 מבנים בפרויקט הולילנד. לטענתם, אחוזי הבנייה שנותרו בפרויקט אינם מספיקים

בקשה לעצירת המשך בניית פרויקט הולילנד הוגשה היום (שלישי) לוועדה המקומית לתכנון ובנייה. היועץ המשפטי של עיריית ירושלים, עורך הדין יוסי חביליו, ומהנדס העיר האדריכל שלמה אשכול הגישו את הטיעונים לעצירת החפירות של שלושה מבנים בפרויקט.

בבקשתם טענו השניים, כי אחוזי הבנייה שנותרו בפרויקט אינם מספיקים לבניית שלושת המבנים הנותרים. כמו כן, לדבריהם מספר היחידות שטרם נוצלו בפרויקט אינן מספיקות להקמת שלושה מבנים כפי שנקבע בתכנית המקורית.

עוד נכתב, כי יזם הפרויקט הגיש בקשה למהנדס העיר לקבלת תוספת יחידות דיור. השניים מבקשים לעכב את המשך בניית הפרויקט עד שתוצג תשתית עובדתית מלאה ועדכנית.

שמו של פרויקט הולילנד עלה באחרונה לכותרות לאחר שהתעורר חשד לפיו בכירים בעיריית ירושלים קיבלו שוחד בתמורה לאישור הפרויקט ופרויקטים נדל"ניים נוספים. בין החשודים במעורבות בפרשה גם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי, וראש לשכתו לשעבר של אולמרט שולה זקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully