וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט על הולילנד: "שוחד החודר לשלטון"

13.4.2010 / 18:06

שופט בית משפט השלום בראשון לציון אברהם הימן האריך שוב את מעצרם של שניים מהמעורבים בפרשת הולילנד וציין כי "מדובר בפרשת שוחד חמורה מן החמורות שידענו במדינה"

תאגיד כאן

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, אברהם הימן, הדגיש היום (שלישי) את חומרתה של "פרשת הולילנד" בה חשודים בכירים בעיריית ירושלים בקבלת שוחד בתמורה לקידום פרוייקטים נדל"ניים בעיר. השופט הימן, אמר בדיון בהארכת מעצרו של אחד החשודים בפרשה, כי "אציין אך זאת שמדובר בפרשת שוחד חמורה מן החמורות שידענו במדינה. שוחד החודר לתוך רשויות שלטון. אומר גם, שחומרה יתרה יש בפרשה זו, משום נסיבותיה והמעורבים בה ולא אוסיף על כך".

בית המשפט האריך ב-10 ימים נוספים את מעצרו של מאיר רבין ובתשעה ימים את מעצרם של הילל צ'רני, אלי חסון ואורי שטרית מעצרו של אביגדור קלנר הוארך בשמונה ימים והשופט אף קבע שיש חשש כבד שקלנר ינסה לשבש הליכי משפט.

הימן התייחס למעורבותו של רבין בפרשה. לדבריו, "אומר בלשון כללית שמעורבותו רבה ביותר. מעבר לכך, כל המעיין באמרותיו של החשוד בחקירתו, אל נוכח חומר חקירה שהוצג לפניו והוא עומת עמו, יגיע לכלל מסקנה שקיים סיכון רב ביותר שאם חשוד זה ישוחרר, ישבש הליכי החקירה".

אתמול דחה בית המשפט המחוזי בפתח תקווה את ערעורו של עו"ד אורי מסר על הארכת מעצרו. בדיון אמר פרקליטו של מסר, שמעון דולן, כי אין חשש שמסר ינסה לשבש החקירה וכי שמו נקשר לפרשה שאינה קשורה אליו. עוד טען דולן כי יש סיכוי שמסר נשאר במעצר רק כי מחכים לחשוד אחר שיגיע ארצה. בתום הדיון הוארך מעצרו של מסר בחמישה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • הולילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully