וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם באונס הקבוצתי חשוד בתקיפות נוספות

24.3.2010 / 12:05

במהלך חקירת האונס הקבוצתי שעברה נערה מתל אביב, התברר למשטרה כי חלק מהמעורבים התעללו ואנסו לפי החשד נערה נוספת בת 17. בין הנחקרים: הנאשם המרכזי באונס הקבוצתי שחשוד בכך שתקף מינית ארבע נערות נוספות

המשטרה חושדת כי א', הנאשם המרכזי באונס הקבוצתי של הנערה בצפון תל אביב תקף, יחד עם עוד שני נערים אחרים, ארבע צעירות וביצע בהן שורה של עבירות מין. א' מואשם כבר בכך שאנס, בעשרות מקרים שונים, את חברתו ושידל אותה לקיים יחסי מין עם חבריו, והוא עצור עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. הבוקר (רביעי) יובאו להארכת מעצר החשודים הנוספים בפרשה: צעיר כבן 18 ושני קטינים בני 16. בנוסף, שניים מהקטינים העצורים כבר בפרשה הקודמת חשודים כאמור גם בפרשה החדשה - אחד מהם הוא א', ששימש כ"מתווך" בין החשודים לנערה.

בין היתר, חושדים במשטרה כי חמשת הנערים התעללו בנערה בת 17, אנסו אותה וביצעו בה מעשים מגונים. עוד עולה מחקירת המשטרה חשד כי המעשים נעשו בין היתר בבית הספר התיכון בו לומד. הנערה, בשעות הלימודים, ובביתו של אחד מהעצורים.

רב פקד איל פאר, ראש מפלג הסמים ביחידה המרכזית לנוער, התייחס בראיון לגלי צה"ל לחשוד המרכזי בפרשה ואמר: "הוא אדם עם תפישת מציאות מעוותת מאוד לגבי איך שאישה צריכה להיראות ואיך צריך להתייחס אליה. הוא אדיש לסבל של אחרים", סיפר, "יש כאן איזושהי סידרתיות במעשים - יש בידינו עדויות של הנערות - אך הפרקליטות תחליט אם הן יעידו במשפט".

בתחילת החודש הוגשו כתבי האישום נגד החשודים במעורבות בפרשת האונס הקבוצתי בצפון תל אביב. 12 קטינים ושני בגירים מואשמים ב-15 סעיפי אישום ביניהם עבירות של אונס בנסיבות מחמירות, תקיפה, מעשה סדום ומעשים מגונים.

(עדכון ראשון - 09:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully