וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים לפרויקט שפרד: "האישור ניתן מזמן"

גלעד גרוסמן

24.3.2010 / 0:46

על רקע הדיווח על אישור תוכנית לבניית דירות ב"מלון שפרד" במזרח ירושלים, דוחים גורמים המקורבים לפרויקט את הביקורת וטוענים שאושר לפני חודשים. במקביל: נתניהו נפגש עם אובמה

בעוד ראש הממשלה נתניהו נפגש הלילה (רביעי) עם נשיא ארצות הברית בוושינגטון התפרסמו בארץ דיווחים על תוכנית בנייה נוספת שאושרה במזרח ירושלים - לבניית 20 יחידות דיור במלון שפרד במזרח העיר.

גורמים המקורבים לפרוייקט המיועד בשייח ג'ראח, דחו הלילה את את אותם פרסומים, לפיהם ביום חמישי האחרון ניתן להם היתר הבנייה הסופי. לדבריהם האישור הנוכחי הוא טכני בלבד, וההיתר עצמו ניתן כבר לפני 7 חודשים. "פרויקט שפרד זכה לכל האישורים הרלוונטיים ומדובר רק בעניין טכני פעוט ושולי בלבד", מסרו הגורמים.

הגורמים תקפו את הפרסומים אשר מקורם לטענתם לדבריהם מקורם בגורמי שמאל קיצוניים ואמרו כי הם "ביקשו לחבל בביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בארצות הברית. יש גבול לציניות של השמאל הקיצוני שלא בוחל בכל דרך להלבין את פני מנהיגי המדינה במחיר של כותרת זולה ושקרית", אמרו.

אמש פורסם כי בשבוע שעבר ניתן היתר סופי לבניית 20 יחידות הדיור במלון וזאת לאחר שהיזמים, עמותה בבעלות המליונר ארווין מוסקוביץ', שילמה את האגרה הנדרשת. בקול ישראל דווח כי על פי עיריית ירושלים, התוכנית אושרה סופית כבר בשנה שעברה וכי האישור שניתן בימים האחרונים ניתן באופן אוטומטי עם השלמת תנאי המכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully