וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגלי רכב צבאי נוקבו בהתנחלות יצהר

3.3.2010 / 21:12

אלמונים הניחו דוקרנים בכניסה להתנחלות יצהר שבשומרון וכתוצאה מכך נוקבו גלגליו של ג'יפ צה"לי מסוג האמר. גורם צבאי: "מזל שלא אירעה באותו הזמן חדירה ליישוב"

גלגלי רכב צבאי אשר יצא מההתנחלות יצהר שבשומרון, נוקבו הערב (רביעי) מדוקרנים שהונחו בכניסה ליישוב. הרכב שגלגליו נוקבו הוא ג'יפ מסוג האמר ששייך לסיור הגזרתי. "אי אפשר היה להתבלבל בנוגע למי שעשה את זה בכוונה לפגוע בסיור", אמר גורם צבאי באזור.

הגורם הצבאי הוסיף כי "אם היתה מתבצעת באותו הרגע חדירה ליישוב, הרכב הזה שגלגליו נוקבו היה מנוטרל". גורם צבאי אחר הביע זעם רב על המעשה. לדבריו, "אלה לא אנשים שאכפת להם מהצבא או מההתיישבות, אלה עבריינים קטנים ולא יותר. הנהגת היישוב צריכה להתחיל לפעול בנושא כי התופעה של אלימות נגד כוחות הביטחון רק הולכת ומתרחבת".

גם בשבוע שעבר אירעו התנכלויות כלפי כוחות צה"ל. במהלך תרגיל משותף של כיתת הכוננות המקומית וצה"ל, יודו לעבר החיילים אבנים ונוקבו גלגלי מספר כלי רכב צבאיים. לפני כחודש השליכו נערים תושבי ההתנחלות יצהר אבנים ונורות צבע לעבר רכבו של מפקד חטיבת השומרון, אלוף משנה איציק בר במהלך סיור שערך עם קצינים נוספים בהתנחלות.

  • עוד באותו נושא:
  • יצהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully