וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "להיפטר מישראל אחת ולתמיד"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד ממשיך להשתלח בישראל. בשיחה עם מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר אחמדינג'ד כי יש "להיפטר מישראל אחת ולתמיד, אם תחזור על שגיאותיה"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד שוחח היום (חמישי) עם מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה ואמר לו כי "המשטר הציוני יגיע לקיצו אם יחזור על הטעויות שביצע באיזור. המזרח התיכון צריך להיפטר מישראל אחת ולתמיד, אם תחזור על טעויות אלה".

סוכנות הידיעות האירנית איסנ"א דיווחה כי אחמדינג'ד הדגיש בשיחה שטהרן תעמוד לצד חיזבאללה בכל עימות עם ישראל. הוא הוסיף כי ישראל חוששת מההתנגדות בלבנון ומחפשת כיצד לכפר על כישלונה מול חיזבאללה וברצועת עזה. "עם זאת, הם לא יעזו לתקוף כי הם פוחדים מהתוצאות", אמר.

בשבוע שעבר אמר אחמדינג'ד למקבילו הסורי, בשאר אסד, כי יש להתנגד לישראל ולחסלה במידה שתפתח בעימות צבאי באיזור. "יש ברשותנו מידע אמין, לפיו המשטר הציוני מחפש אחר דרך לפצות על תבוסותיו המשפילות שנחל מול תושבי עזה וחיזבאללה", אמר הנשיא האירני בשיחת טלפון בין השניים.

"אם המשטר הציוני יחזור על טעויותיו ויפתח בעימות צבאי, יש להתנגד לו בכל הכוח ולשים לו קץ אחת ולתמיד", אמר אחמדינג'ד. על שיחת הטלפון דיווחה הטלוויזיה הממלכתית באירן.

שלשום אמר ראש הממשלה נתניהו במהלך ביקורו ברוסיה כי "ישראל אינה מתכננת שום מלחמה", נתניהו התייחס בדבריו להצהרת אחמדינג'ד שאמר כי ישראל שוקלת לפתוח במלחמה "באביב או בקיץ הקרוב", אך טען שההחלטה בעניין טרם התקבלה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully